احمد صادقی عضو شورای شهر تهران با اشاره به موضوع باند پروازی دوشان تپه گفت: توافق خوبی از سوی شهرداری با مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شده و امیدواریم مردم طعم خوب این خدمت را حس کنند اما ضروری است که در این توافق بحث باند پروازی دوشان تپه مورد توجه قرار گیرد. 

وی ادامه داد: من قبلا هم در این خصوص تذکر داده بودم و مجددا تذکر می دهم که باند پروازی دوشان تپه اگرچه استاندارد های لازم را برای پروازهای مسافرتی ندارد ولی در زمان بحران ( زلزله، جنگ و ..) مناسب برای تخلیه مجروحین حوادث است. 

صادقی افزود: این باند پروازی یکی از ذخایر اراضی تخلیه مجروحین زمان حادثه شهر تهران است که باید حفظ شود  و امیدواریم در کمیسیون ماده 5 برای این موضوع تصمیمات خوبی گرفته شود. 

وی تصریح کرد: کوتاه شدن این باند آن را تبدیل می کند به هلی پورت که تنها با هلی کوپتر امکان تخلیه مجرحین در زمان بحران فراهم می شود در حالی که اگر ارتفاع ساخت در این محدوده رعایت شود می توان امید داشت که باند پروازی دوشان تپه کوتاه نشود، امیدواریم تصمیمی گرفته نشود که طعم خوش خدمت در مذاق مردم به تلخی گراید.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران  هم در این رابطه گفت :  تفاهم نامه ای با تلاش های صورت گرفته منعقد شد و پادگان ها در اختیار شهرداری قرار گرفت؛ پیشنهاد بنده این است که فضای آزاد شده به فضای سبز اختصاص یابد و بنده موافق با ساخت بنا در این فضا نیستم.

چمران خاطرنشان کرد: قرار بر این شده باند موجود در دوشان تپه برای مواقع بحرانی حفظ شود.