به گزارش اکوایران، در جریان یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، انتخابات سومین سال شورای شهر تهران در دوره ششم در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و بنا به پیشنهاد اعضای شورای شهر تهران، مهدی چمران به عنوان تنها کاندیدای ریاست شورا معرفی شد.

بدین ترتیب در جلسه امروز (17 مرداد) شورای شهر تهران، انتخابات هیأت رئیسه شورا برگزار شد و مهدی چمران توانست برای یک سال دیگر رئیس شورای اسلامی شهر تهران باقی بماند.

از مجموع ۲۱ رأی اخذشده، مهدی چمران توانست تمام آرا را کسب کند و برای سومین سال پیاپی در ششمین دوره شورای شهر تهران به عنوان رئیس شورا باقی ماند.

همچنین در ادامه جلسه امروز انتخاب نایب رئیس شورای شهر تهران در دستور کار اعضا قرار گرفت و بنا به پیشنهاد اعضای شورای شهر تهران، پرویز سروری به عنوان تنها کاندیدای نایب رئیسی شورای شهر تهران معرفی شد و در نهایت ۲۱ رأی از ۲۱ رأی مأخوذه را کسب کرد و نایب رئیس شورای شهر تهران باقی ماند.

در ادامه جلسه رای‌گیری برای انتخاب دو منشی هیأت رئیسه شورای شهر تهران انجام شد که در این ارتباط نرجس سلیمانی، سوده نجفی و جعفر شربیانی به عنوان کاندیدا معرفی شدند که در ادامه با رای‌گیری از اعضای شورای شهر تهران، جعفر شربیانی 15 رای، سوده نجفی و نرجس سلیمانی نیز هر کدام 12 رای از 21 رای ماخوذه کسب کردند.

در ادامه با توجه به اینکه شربیانی 15 رای از 21 رای ماخوذه را اخذ کرد، به عنوان یکی از منشی‌ها انتخاب و در ادامه رای‌گیری مجدد بین سوده نجفی و نرجس سلیمانی برای انتخاب دومین منشی شورای شهر تهران انجام شد که نرجس سلیمانی با کسب 10 رای به عنوان دومین منشی شورای شهر تهران انتخاب شد، اما بعد از انتخاب، انصراف داد.