شهردار تهران طی احکامی جداگانه رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج و مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران را در سمت‌شان ابقاء کرد.

 علیرضا زاکانی طی احکامی جداگانه، سید محمود فاطمی عقدا را در سمت «رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج» و سیدمهدی هدایت را در سمت «مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره سازمان نوسازی شهر تهران» ابقاء کرد.

همچنین شهردار تهران  با صدور حکمی، حامد سلیمی را به عنوان "مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران" منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی و بنا به پیشنهاد معاون شهرسازی و معماری، به موجب این حکم به سمت «مدیرکل معماری و ساختمان» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛‌کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و ظرفیت‌های تخصصی، موجبات خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جناب‌عالی در سایه تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی باشم، توفیقات روزافزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

همچنین شهردار تهران در حکمی حمید نجاری اصل را به عنوان «سرپرست شرکت خاکریزآب» منصوب کرد. 

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت«سرپرست شرکت خاکریزآب» منصوب می‌شوید. امید است بر اساس اسناد فرادست و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت‌رسانی، ضمن هماهنگی با سایر اعضای هیئت‌مدیره نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز« تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» به‌کارگیرید.

توفیقات روزافزون جناب‌عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت می‌نمایم.

پیش از این سیدمهدی پورهاشمی به عنوان مدیرعامل شرکت خاکریزآب فعالیت می کرد.