مهدی چمران در حاشیه یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز شهردار تهران در صحن شورا گزارشی از وضعیت حمل و نقل ارائه خواهد داد، اظهار کرد: قرار بر این بود هرماه گزارشی از فعالیت‌های حمل و نقل ارائه شود و با توجه به تغییر معاونت، شهردار در شورا حاضر می شود و هم به پرسش خانم سلیمانی پاسخ خواهد داد و هم‌ گزارش ۶ ماهه ابتدایی را ارائه می‌دهد و امیدواریم اخبار خوبی را بشنویم.

وی با بیان اینکه واگذاری املاک از سوی شهرداری به بخش‌های مختلف نیز در جلسه امروز ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر فرصتی باشد گزارش حسابرسی نیز بررسی خواهد شد.

چمران با تاکید بر اینکه در طول این چند ماه اتوبوس‌های چندانی به تهران اضافه نشده چون عملیاتی نبوده است، گفت: امیدواریم یک هزار دستگاه اتوبوس در ایام آتی اضافه شود. علاوه بر این یکصد دستگاه پس از ایام اربعین اضافه خواهد شد. به طور کلی در ۶ ماه نخست تعداد زیادی وارد نشد و با توجه به نیاز شهر تهران، این تعداد کافی نبود.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه‌ها در نمایشگاه بین‌المللی همزمان با آغاز سال تحصیلی، تصریح کرد: قرار شد نامه‌ای به رئیس جمهور ارسال کنیم و با وزیر صمت نیز در این خصوص تماس بگیریم. نمی‌توان در مورد نمایشگاه‌هایی که پیش‌بینی شده کاری کرد اما امیدواریم با فشارهایی که از سوی دادستانی و نامه‌نگاری‌ها وارد خواهیم کرد، روند تغییر یابد.

وی تاکید کرد: ابزارهایی در اختیار داریم اما با شهردار تهران و وزیر صمت صحبت کردیم و قرار شد هماهنگی‌هایی صورت بگیرد تا کار به استفاده از ابزارهای برخوردی نرسد.