به گزارش اکوایران، چیتگر محله‌ای با نمای برج‌های بلند است که در شمال غرب تهران و منطقه 22 واقع شده و دریاچه خلیجه فارس را در دل خود جای داده است. این محله به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود؛ چیتگر شمالی از سمت شمال با اتوبان شهید همت و از سمت جنوب با بزرگراه شهید لشکری از سمت شرق با شهرک راه آهن و از سمت غرب آن  با شهرک کارمندان شهرداری همسایگی دارد.

آن‌طور که بررسی‌های اکوایران نشان می‌دهد، بازار رهن و اجاره با اینکه نسبت به گذشته از تب‌وتاب افتاده است، اما یک واسطه‌گر ملکی می‌گوید با این حال همچنان متقاضی و خواهان رهن و اجاره در محله چیتگر وجود دارد.

به گفته یک مشاور املاک، بازار اجاره در چیتگر نسبت به سال گذشته، حدود 15 الی 25 درصد افزایش قیمت داشته است.

وی ادامه می‌دهد:سال گذشته رهن کامل واحدی 110 متری و نوساز، 500 میلیون تومان بود و اکنون به 750 الی 800 میلیون تومان رسیده است.

برای آپارتمانی با 147 مترمربع زیربنا و 1 سال ساخت و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ، انباری، 4 خواب ، و لابی هتلینگ و مشاعات خاص، 500 میلیون تومان رهن و 20 میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.

رهن کامل واحدی 156 متری و سه خواب مستر و دارای امکاناتی همچون امکانات واحدی که بالاتر ذکر شد، یک میلیارد و 350 میلیون تومان و واحدی 190 متری و دارای جکوزی، 2 میلیارد تومان است.

رهن واحدی 109 متری و نوساز و 2 خواب، به همراه امکانات خاص بالا، 400 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن 10 میلیون تومان است.

چیتگر