دو هفته پیش بود که لطف الله فروزنده؛ معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران در گفتگو با همشهری از آمادگی اش برای مناظره با مدیران دوره قبل سخن گفته بود. فروزنده در این گفتگو گفته بود:دستگاه‌های نظارتی باید ورود کنند که چرا از سال۹۷ شهردار وقت تهران برای پیشبرد قرارداد هیچ قدمی برنداشته است. زحمات ۲ساله و شبانه‌روزی دولت و شهرداری را چرا باید بدون مدرک و حساب و کتاب زیر سؤال ببرند؟ از این‌رو آقای حناچی را دعوت به مناظره می‌کنم.اعلام آمادگی فروزنده برای مناظره اماتا امروز چندان از سوی حناچی جدی گرفته نشده است. 

روند مناظره بین مدیران دوره ششم و پنجم مدیریت شهری اما شب گذشته وارد روند جدیدی شد،بهروز شیخ رودی؛معاون پیشین محاسبات و پایش عملکرد شورای شهر تهران با انتشار توییتی از آمادگی فروزنده برای مناظره استقبال و این مقام شهرداری تهران را به مناظره پیرامون عملکرد مدیریت شهری دوره ششم در حوزه «مالیه شهری» دعوت کرد. شیخ رودی در این توییت نوشته بود: ضمن استقبال از اعلام آمادگی چندی پیش معاون محترم مالی و اقتصادی شهرداری تهران برای مناظره،ایشان را به مناظره پیرامون عملکرد دوره ششم در حوزه «مالیه شهری»دعوت میکنم.باگفتگو برای شهر می توان زمینه های بهبود مدیریت و اداره شهر را فراهم کرد. این توییت با سنجاق کردن حساب کاربری لطف الله فروزنده و علیرضا زاکانی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است. 

شیخ رودی در گفتگو با اکو ایران،ضمن دعوت مجدد از معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت:خوشبختانه بعد از مدت دو سال از استقرار مدیریت شهری دوره ششم آقای فروزنده با اعلام آمادگی برای مناظره با مدیران پیشین زمینه ای را فراهم کردند تا نه فقط درباره موضوعات مورد نظر ایشان بلکه درباره سیاست ها و اقدامات مدیریت شهری دوره ششم هم باب مناظره و گفتگو باز شود، بر خلاف آنچه که معاون مالی و اقتصادی زاکانی شهردار پیشین را به مناظره در امری که حوزه حمل و نقل عمومی که از قضا تحت مسئولیت ایشان نیست، من به عنوان یک کارشناس آقای فروزنده را به مناظره در حوزه تحت مسئولیت ایشان یعنی «مالیه شهری» دعوت می کنم تا نتیجه سیاستگذاری های مالی که از قضا در دوره مدیریت ایشان بر مالیه شهری پایتخت رقم خورده را با اتکا به آمار و اطلاعات بررسی کنیم تا مردم قضاوت کنند که نتیجه سیاستگذاری مالیه شهری در دوره ششم با ادعای عدالت محوری و ارزان کردن پایتخت به چه منجر شده است.