مهدی اقراریان درجلسه امروز شورای شهر تهران گفت: معاونتی به نام امور مناطق در شهرداری وجود دارد اما تاکنون معاون در شورا حضور نیافته است. یکی از دغدغه‌های شهروندان این است که تا می‌خواهند امری را به نتیجه برسانند، شهردار مناطق تغییر می‌کند و این جابه‌جایی در روند خدمات‌رسانی خلل ایجاد می‌کند و باید به آقای زاکانی که در سفر بلند مدت چین حضور دارد، این تذکر را بدهم.

وی افزود: این سفر از لحاظ مدت زمان در تاریخ شهرداری بی‌سابقه یا کم سابقه است و منتظریم بازگردند تا ببینیم سفر به چین چه دستاوردهایی داشته است؟

این عضو شورای شهر تهران ضمن تقدیر از ورود دادستانی تهران به مسئله بالن های قرمز تبلیغاتی در سطح شهر گفت: امیدواریم سازمان بازرسی کل کشور در مواردی که اقدامات شهرداری تهران منجر به تضییع حقوق عمومی می‌شود، ورود کند. اگر شهرداری مصوبات شورا را به هیچ انگارد، باید به اعضا تسلیت گفت.

وی تأکید کرد: دادستانی باید گزارشی جامع ارائه دهد که چه کسی دستور داده و مجوزهای لازم را داشته یا خیر؟ نوع قرارداد و مجری و پیمانکار طرح باید معرفی شوند و گزارشات آن به شورا ارسال شود. امیدواریم شهرداری از اقداماتی که منجر به آسیب رساندن به شهروندان می‌شود، دست بردارد.