به گزارش اکوایران؛ بارش سنگین برف و یخبندان در برخی شهرها تعطیلی مدارس و ادارات را رقم زد. 

استان اردبیل

کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل از تعطیلی ادارات دولتی در شهرستان اردبیل و در روز دوشنبه ۲۵ دی خبر داد.

دبیر به ایسنا اعلام کرد: بانک‌ها با دو ساعت تأخیر اقدام به خدمات‌دهی به مردم خواهند کرد، مراکز امدادی و خدمات رسان فارغ از تعطیلی بوده و خدمات روزانه خود را انجام خواهند داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل اظهار کرد: در شهرستان‌های نمین، نیر، سرعین و مشکین شهر خدمات ادارات با دو ساعت تأخیر انجام خواهد شد و سایر شهرستان‌ها به‌صورت عادی فعالیت خواهند کرد.

 

استان گیلان

 

 

 فرمانداری آستارا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت ادارات این شهرستان فردا، دوشنبه به علت بارش برف، با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

با تصمیم ستاد مدیریت بحران آستارا فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سراسر شهرستان در روز دوشنبه، ۲۵ دی ماه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت تداوم بارش‌ها، برودت هوا و احتمال وقوع یخبندان، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم  شهرستان آستارا در روز دوشنبه ۲۵ دی تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

استان آذربایجان غربی

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در سطح شهرستان چالدران، روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

همچنین به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس تمام مقاطع تحصیلی روستایی چالدران و بخش صفاییه و قطور خوی فردا دوشنبه غیرحضوری است.

مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهری در سطح شهرستان چالدران نیز در نوبت صبح، با یک زنگ تأخیر آغاز خواهد شد.

مدارس تمامی مقاطع تحصیلی سایر مناطق شهرستان خوی نیز در نوبت صبح، با یک ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

استان آذربایجان‌شرقی

فردا مدارس ابتدایی و متوسطه اول کلیبر و خداآفرین و تمام مدارس شهرستان‌های اهر، هوراند، ورزقان و مرند غیرحضوری است.