مهدی چمران در حاشیه دویست و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز گزارشی از بازدید امانی، عضو شورا از محله جوانمرد قصاب ارائه می‌شود، اظهار کرد: گزارشی به مناسبت روز هوای پاک نیز توسط مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز متمم بودجه بررسی می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات مالی صورت گرفته، بودجه ۷۶ همتی شهرداری در متمم به بیش از ۱۰۰ همت افزایش یافت.

رئیس شورای  شهر تهران با بیان اینکه یک دوربرگردان دیگر در بزرگراه ارتش باقی مانده که اجرایی خواهد شد و سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: پل B9 در نگهداشت، مکانیزه است. با توجه‌ به سردسیر بودن منطقه و احتمال یخ بندان، از موادی که آسیبی به آسفالت نمی‌زند در این پل استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای پل بعدی پیشنهاد ما این بود از المنت استفاده شود و سطح را گرم نگه دارد، گفت: این نوع ساخت برای اولین بار در کشور مورد توجه بوده است.

چمران با تاکید بر اینکه متاسفانه مدتی جمع‌آوری دکل‌های مخابراتی چندان مورد توجه قرار نگرفت، اظهار کرد: در طول این مدت مرتباً دکل نصب شد و امروز جمع‌آوری‌ آن کار سختی است اما امیدواریم برای جمع‌آوری این دکل‌ها برنامه‌ریزی شود.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در صحن شورا ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه پلاسکو، اظهار کرد: این حادثه هر سال هشداری برای ساختمان های ناایمن است. امیدواریم با همکاری صاحبان ساختمان ها و سازمان آتش نشانی و دیگر سازمان های مربوطه، ایمنی ساختمان ها حاصل شود