وی افزود: زیرساخت‌هایی همچون تراموا و ال آرتی باید در شورا مطرح و تصویب شود. سازمان بازرسی برای خط ۱۰ ایراد گرفته بود که شهرداری تهران این طرح را تکمیل کرد. شهرداری باید طرح جامع ترافیک را در شورا تصویب کند و سپس به شورای عالی ترافیک برسد.

چمران با بیان اینکه تراموا در شورا تصویب نشده و از جزئیات آن خبر نداریم، گفت: مسیر تراموا و بودجه و اعتبار آن باید به تصویب شورا برسد تا اجرایی شود. تکمیل چهار خط مترو که به صورت ضربدری انجام می‌شود در شورای عالی ترافیک ارائه شده و به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه مطالعات برای آرامستان جدید در پنج نقطه پیشنهاد شده است، گفت: هنوز نقاط پیش‌بینی شده به شورا اعلام نشده است. یا باید در جاده قم زمینی را برای گسترش بهشت زهرا پیدا کنند و یا زمینی دیگر در نظر گرفته شود؛ چراکه ظرفیت در حال تکمیل است.

رئیس شورای  شهر تهران با تاکید بر اینکه با بیانات مقام معظم رهبری وظیفه مدیریت شهری سنگین‌تر می‌شود، تصریح کرد: اگر ما در مورد تهران سخن بگوییم خواهند گفت که چون متولد این شهر هستیم، در مورد آن صحبت می‌کنیم اما در مورد تهران بی‌توجهی شده است. امیدواریم شورا و شهرداری بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.