سجاد موسوی با بیان اینکه ساختمان‌های مهم شهر تهران با هدف برقراری الزامات سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، گفت: یکی از این ساختمان‌های مهم که ارزیابی HSE آن در دستورکار قرار گرفت، ساختمان شورای شهر تهران بود که خود دارای دو سازه و ساختمان جدا و در مجاور یکدیگر است.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت ویژه و حساس ساختمان‌های شورای اسلامی شهر تهران از لحاظ تعداد کارکنان و فراوانی مراجعین شامل شهروندان، پیمانکاران، بهره برداران، نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و ... سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و صیانت از جان کارکنان و ذیربطان و حفاظت از اموال و دارایی‌های شهرداری تهران، ضمن برنامه ریزی و تشکیل تیم تخصصی مربوطه، ارزیابی وضعیت سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) ساختمان‌های مذکور را در دستور کار قرار داده است.

موسوی افزود:‌ در این ارزیابی که با همکاری کارشناسان اداره کل پشتیبانی وکارشناسان دبیرخانه  HSE صورت پذیرفت نسبت به شناسایی مخاطرات کنترل نشده و عدم انطباق‌های ساختمان‌های مذکور اقدام و گزارش مکتوب عدم انطباق های شناسایی شده برای رفع به اداره کل پشتیبانی ارائه شد.