پرویز سروری، نائب رئیس و مهدی بابایی، عضو شورای شهر تهران، به همراه شهردار منطقه ۱۳ از مجموعه جنگ افزارسازی ساصد که برای تأمین سرانه های عمومی در اختیار شهرداری منطقه ۱۳ قرار است؛ بازدید و از اقدامات انجام شده، بازدید کردند.

نائب رئیس شورا گفت: یکی از اقدامات خوبی که در مدیریت ششم شورای شهر تهران انجام شده؛ در اختیار گذاشتن مجموعه جنگ افزار سازی ساصد در منطقه سیزده شهرداری تهران است و در اسرع وقت باید گزارشی از اقدامات  انجام شده و در دست اقدام این مجموعه به شورا ارسال شود تا تصمیمات مقتضی در این خصوص گرفته شود.

وی در خصوص کمبود سرانه های عمومی در منطقه سیزده شهرداری تهران، اظهار داشت: دغدغه اصلی شهروندان در منطقه، تأمین سرانه فضای سبز است و این مطالبه هم به حق است و در این مجموعه برای ایستگاه آتش نشانی، کلانتری، سازمان میوه و تره‌بار و سرانه های بهداشتی هم قراراست اقداماتی انجام شود و در اختیار شهروندان منطقه قرار بگیرد.

نائب رئیس شورا در خصوص تأمین تعاونی مسکن کارکنان منطقه نیز گفت: بخشی از این مجموعه هم قرار است برای تأمین تعاونی مسکن کارکنان منطقه قرار بگیرد که شهرداری منطقه در این خصوص  باید اهتمام داشته باشد تا رضایت کارکنان خدوم شهرداری، به شکل مطلوب جلب شود.

مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی شورای شهر، هم در بازدید از مجموعه جنگ افزارسازی ساصد  واقع در منطقه 13 گفت: تملک این مجموعه برای تأمین سرانه های عمومی منطقه 13 انجام شده و خواسته های شهروندان این است که این مجموعه بعد از تکمیل و راه اندازی سرانه ها در اسرع وقت در اختیار شهروندان‌ باشد و شورای شهر تهران هم پیگیر این موضوع است.

وی در ادامه گفت: در این مجموعه برای ایستگاه آتش نشانی، کلانتری،سازمان میوه و تره‌بار و فضای سبز  و همچنین تعاونی مسکن کارکنان منطقه برنامه ریزی شده است که از شهرداری  منطقه خواسته شد تا گزارشی از اقدامات و برنامه های در دست اقدام این مجموعه را برای شورا  شهر تهران ارسال کند تا تصمیمات مقتضی در این خصوص گرفته شود.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص تعاونی مسکن برای سایر کارکنان مناطق گفت: شهرداری برای تمامی کارکنان برنامه ای برای خانه دار شدن دارد و مدیریت شهری نیز پیگیر این مطالبه حتماً خواهد بود.