در لایحه دولت آمده، کسانی که کمتر از ۲۰۰ میلیون تومن در سال درآمد داشته باشند، از پرداخت مالیات معاف خواهند و هر کسی در هر شغلی، سالانه بیش از این رقم درآمد داشته باشد، براساس نرخ و فرمول تعیین شده، مشمول پرداخت مالیات خواهد شد.

در ماه‌های اخیر دولتی‌ها، مشوق‌های بسیاری برای تشویق مردم به استفاده از کالابرگ الکترونیک در نظر گرفتند. امروز معاون امور رفاهی وزارت تعاون خبر داد که تاکنون ۲.۱ میلیون خانوار از مرحله جدید کالابرگ استقبال کرده‌اند. 

چندی پیش در خبرها آمده بود که اطلاعات مالکان خونه‌های لوکس در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار نگرفته و این سازمان نتوانسته از این بخش درآمد مالیاتی داشته باشد، حالا رییس این سازمان امور مالیاتی در ادامه عدم همراهی‌ها برای اخذ مالیات از خانه‌های گرانقیمت خبر داده که شهرداری لواسان از دادن اطلاعات خانه‌های لوکس به سازمان امور مالیاتی امتناع کرده است. 

در لایحه برنامه هفتم توسعه دولت پیشنهاد کرده بود که لوایح بودجه دو ساله به مجلس ارایه شود که امروز این پیشنهاد با مخالفت اعضای کمیسیون تلفیق روبه‌رو شد. 

امروز دو خبر متفاوت درباره حقوق بازنشسته‌ها منتشر شد، حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعلام کرد احکام مرتبط با حقوق بازنشسته‌ها در لایحه برنامه هفتم بلاتکلیف است و در مقابل کوچکی‌نژاد یکی دیگر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از توافق دولتی‌ها و مجلسی‌ها برای همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها و شاغلان خبر داد.  

بعد از آن که یکی از نماینده‌های مجلس گفت: گردش مالی فیلترشکن‌ها دست کسانی است که فیلتر می‌کنند و نویسنده برنامه فیلترینگ همان‌هایی هستند که برنامه VPN می‌نویسند. وزیر ارتباطات از قوه قضائیه و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خواسته است تا ادعای او درباره گردش مالی فیلترشکن‌ها بررسی شود.