احسان خاندوزی گفته با بررسی عملکرد ۲۵ بانک تا ۱۵ آبان امسال، رای تجدید نظر دادرسی انجام شده و ۲۶ هزار و ۲۶۳ میلیارد تومان جریمه برای بانک‌های متخلف در خصوص وام مسکن نهایی شده است.  

بعد از اینکه روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران شایعه متواری بودن شبنم نعمت زاده را رد و اعلام کرد این محکوم هم اکنون در زندان اوین است، امروز رییس هیات تحقیق و تفحص از شستا خبر داد که وکیل شبنم نعمت‌زاده فرار او را در دادگاه تایید کرده. 

دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق خبر داده که آزادسازی ۱۰ میلیارد دلار منابع ارزی ایران در عراق در مرحله نهایی است و تنها نکته باقی مانده در روند آزادسازی این منابع این است که طرف‌ عراقی معتقد هستند، این پول به جای انتقال به عمان، می‌تواند از طریق کشور عراق به ایران پرداخت شود. 

یک پیام در کانال داخلی اتاق ایران، امروز حاشیه‌های انتخابات اتاق را ادامه‌دار کرد. سلاح‌ورزی در کانال داخلی اعضای اتاق پیامی منتشر کرده که در آن پیام اشاره شده «باید صورت جلسه ابلاغی را به موجب مقررات بپذیریم و پذیرفته‌ایم». خبرگزاری‌ها این پیام را به کناره‌گیری از ریاست اتاق ایران تعبیر کردند، اما سلاح‌ورزی در گفت و گو با «اکوایران» کناره‌گیری را رد کرد. 

رییس کل اسبق بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشته، با در نظر گرفتن تخصیص و تامین ۲۰ میلیارد دلار در سامانه نیما، با نرخ ارز دستوری حدود ۳۰ درصد زیر قیمت بازار، در مدت ۷ماه و تنها از این بابت، بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد ۲۲۰ هزار میلیارد تومان رانت ارزی بین برخی واردکنندگان و واسطه ها و به ضرر دولت و صادرکنندگان توزیع شده.