چند روز بعد از آنکه مجلسی‌ها میانگین مدت سربازی را در برنامه هفتم توسعه به یکسال کاهش دادند. وزیر دفاع به این تصمیم مجلس واکنش نشان داده و اعلام کرده مسئول کاهش مدت خدمت سربازی ستاد کل نیروهای مسلح است و هر تصمیمی در این خصوص باید با این ستاد هماهنگ باشد. 

جواد اوجی وزیر نفت شایعه‌های استعفایش از این وزارت‌خانه را تکذیب کرد و به خبرنگاران گفت: بین من، وزارت نفت و دولت اختلافی نیست. اما نماینده مردم تهران در مجلس در شبکه اجتماعی ایکس از استعفای واتس‌اپی وزیر نفت خبر داده است. 

رییس سازمان صدا و سیما، چهار ماه مانده به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس اعلام کرده که این سازمان قرار است برای تبلیغات نامزدهای انتخابات ۲۰۰ کانال تلویزیونی راه‌اندازی کند. 

رویترز از پیشنهاد جدید برای آتش‌بس سه روزه خبر داده و نوشته قطر به دنبال توافقی بین اسرائیل و حماس  است تا در ازای آزادی ۵۰ اسیر، آتش‌بس ۳ روزه اتفاق بیفتد. در این خبر اشاره شده که حماس با کلیات این توافق موافقت کرده اما اسرائیلی‌ها هنوز موافقتی نداشتند. 

وزیر صمت گفته سقف ۲۰ هزار دلاری برای واردات خودرو، حد قابل قبول برای متوسط مردم است که با نرخ فعلی ارز حدودا یک میلیارد تومان می‌شود. این در حالیست که این روزها کف قیمت خودروهای وارداتی مدل ۲۰۲۳ که به کشور وارد شده‌اند حدود ۱ میلیارد تومن و سقف آنها هم تقریبا ۲.۵ میلیارد تومان است و به قیمت‌هایی که وزیر گفته برای متوسط مردم قابل قبول است، تفاوت چشمگیری دارد.