در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه، نماینده‌های مجلس به وزارت راه اجازه دادند که از هر مسافر پرواز خارجی به خارج از کشور ۱۰ یورو دریافت کند. این رقم برای تامین منابع مالی اجرای طرح‌های توسعه‌ای و ارتقای خدمات فرودگاهی در فرودگاه‌های بین‌المللی است و به نرخ ای تی اس خواهد بود که به حساب مربوطه در خزانه‌داری کل واریز می‌شود. 

باند ۴ نفره جعل مدارک دانشگاهی شناسایی و منهدم شد. این خبر را رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا داده و اعلام کرده از مخفیگاه این باند بیش از ۲۰۰ مدرک دانشگاهی پیدا شده. جاعلان مدرک دانشگاهی برای هر مدرک بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان از متقاضیان درخواست می‌کردند. 

مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی، به دلیل اینکه سه مدل خودروی جدید با کمی تاخیر به لیست خودروهای وارداتی اضافه شده بودند، تمدید شد. متقاضیای خرید خودروهای وارداتی تا پایان فردا یعنی ۳۰ آبان ماه برای ثبت نام فرصت دارند. 

تغییرات در بنیاد مستضعفان ادامه‌دار شد و معاون اقتصادی بنیاد هم تغییر کرد. حسین دهقان رییس بنیاد با صدور حکمی سیدمازیار حسینی را به عنوان معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان معرفی کرد. 

حمله سایبری هکرهای اسرائیلی به زیرساخت ایران تکذیب شد. وزیر ارتباطات گفته، قطعی اینترنت در روزهای اخیر به دلیل بروز مشکل فنی در زیرساخت کشور بوده که باعث شده ۲۵ درصد از ظرفیت کشور به مدت ۳۰ دقیقه دچار مشکل شود.  

بعد از نیم قرن یک آزادیخواه راستگرا موفق شد رییس جمهور بعدی آرژانتین شود.  خاویر میلی توانست روی موج خشم و مخالفت با جریان اصلی سیاسی در آرژانتین سوار شود و بیش از ۵۵ درصد آرا را به خود اختصاص دهد. 

 تبادل آتش شدیدتر شد! ارتش اسرائیل اعلام کرد طی حمله‌ای ترکیبی، ۳ پهپاد انتحاری و ۲۵ موشک حزب‌الله در یک ساعت  از سمت لبنان  به چندین نقطه در امتداد مرز شلیک شده است. برخی رسانه‌های اسرائیلی حمله امروز به مناطق شمالی را شدیدترین حمله از زمان آغاز جنگ توصیف کردند.