نماینده‌های مجلس امروز با درخواست مسکوت ماندن ۶ ماهه لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند، به این ترتیب تشکیل وزارت بازرگانی به مجلس بعدی موکول شد.

مدارس استان تهران فردا هم غیرحضوری است. همزمان با تشدید آلودگی هوای تهران کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه داد و طبق مصوبه این جلسه فردا کودکستان‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان تهران به غیر از شهرستان فیروزکوه غیرحضوری برگزار خواهد شد. همچنین مجوزهای روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری فردا صادر نمی‌شود و تردد نوبتی زوج و فرد خودروها در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا در این محدوده اجرا خواهد شد.

در جلسه‌ای با حضور مدیرای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصمیم گرفته شده که برای اولین بار هواداران زن دربی را از نزدیک تماشا کنند.

مرکز آمار گزارش داده که تورم نهاده‌های ساختمانی در تابستان امسال در پایتخت ۴۷ درصد گران‌تر از مدت مشابه سال قبل بوده.

ایالات متحده اعلام کرده کمک ۳ میلیارد دلاری را به یکی از صندوق‌های سازمان ملل متحد اعطا خواهد کرد تا از این طریق به کشورهای در حال توسعه که از تغییرات اقلیمی آسیب دیده‌اند، برای کاهش انتشار گازهای گل‌خانه‌ای و تطبیق پیدا کردن با تغییرات اقلیمی، کمک شود.

ورود افغان‌ها به ۱۶ استان کشور ممنوع است. آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، مازندران، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و همدان، استان‌هایی هستند که طبق دستورالعمل ابلاغی شورای‌عالی امنیت ملی حضور، اسکان و اشتغال اتباع افاغنه در آنها ممنوع است.

دریای سرخ برای کشتی‌ها ناامن شد، در تازه‌ترین رویداد، چند کشتی آمریکایی و بریتانیایی در دریای سرخ مورد حمله موشکی و پهپادی قرار گرفته‌اند.