عضو هیات رئیسه مجلس گفته که از پایان آذرماه دریافتی سربازان حدود ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و به طور میانگین به چهار میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خواهد رسید.

چند مدیر اداره منابع طبیعی تهران به دلیل دریافت رشوه دستگیر شده‌اند. دادستان تهران از دستگیری تعدادی از مدیران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تهران به اتهام اخذ رشوه خبر داده.

طبق هماهنگی‌های انجام شده برای اولین بار هواداران زن پنج‌شنبه به آزادی خواهند رفت تا دربی را از نزدیک تماشا کنند. قرار است از هر دو تیم استقلال و پرسپولیس ۱۵۰۰ هوادار زن امکان حضور در ورزشگاه را داشته باشند.

بارش‌ها در ۲۹ استان منفی شد. بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشون می‌دهد که به جز دو استان خراسان شمالی و گلستان، بارش‌ها در ۲۹ استان کشور نسبت به دوره بلندمدت منفی شده است.

دو سال بعد از افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران، وزیر کار مخالفتش با این افزایش را اعلام کرده و گفته افزایش ۵۷ درصدی مزد به نفع کارگران نبود. چرا که افزایش حقوق باعث افزایش نقدینگی و بالا رفتن آن باعث افزایش تورم به ۴۵درصد در سال ۱۴۰۱ شد.

فرانسه هم به درگیری‌های دریای سرخ پیوست. ارتش فرانسه اعلام کرد که ناوچه فرانسوی دو پهپاد در دریای سرخ را که از سواحل یمن به سمت آنها در حرکت بوده‌اند را سرنگون کرده است.