معاون وزیر صمت از برنامه جدید برای قیمت‌گذاری خودروها رونمایی کرده و گفته سند جدید راهبردی خودرو تغییراتی کرده و طبق این تغییرات قرار است قیمت خودروها توسط خودروسازها تعیین شود.

وزیر ارتباطات خبر داده که اینترنت ماهواره‌ای به ایران می‌آید. عیسی زارع‌پور گفته یک شرکت برای ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای قواعد سرزمینی ایران را پذیرفته است. این شرکت در حال طی کردن مقدمات برای گرفتن پروانه از سازمان تنظیم مقررات رادیویی است تا بتواند فعالیت خود را به شکل رسمی در ایران شروع کند.

در حالی که قرار است تا نیمه بهمن ماه انتخابات میان‌دوره اتاق بازرگانی ایران برگزار شود، اتاق ایران اطلاعیه‌ای منتشر و اعلام کرده که دادگاه پیشتر به نفع رییس کنونی اتاق رای داده و هیات نظارت قبلی فاقد صلاحیت قانونی برای برگزاری انتخابات است. در این اطلاعیه صراحتا اشاره شده که شعبه ۱۰۲۵ دادگاه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت، انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران و تعیین رئیس اتاق را با رعایت کامل و وفق مقررات قانونی حاکم بر اتاق تشخیص داده و آن را تایید کرده.

سازمان امور مالیاتی خبر داده که ۵۰۰ میلیارد تومان از بدهی ۱۴۰۰ میلیارد تومانی ابربدهکار مالیاتی وصول شده.

ترامپ ردصلاحیت شد. دادگاه عالی کلرادو حکم داد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگه از تصدی پست حکومتی رد صلاحیت شده است؛ علت این حکم اقدامات ترامپ در حوادث ۶ ژانویه است. این روز، روز تحلیف بایدن است که هواداران ترامپ وارد کنگره شدند.

احمد اَصانلو، رییس سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت قطعی ۵ هزار میلیارد تومنی بهمن خودرو به دلیل تخلف و گران فروشی خبر داد. در برابر این حکم، این خودروساز در واکنش ظن دخالت شرکت‌های رقیب و سواستفاده از جایگاه قانونی نهادهای نظارتی صحبت کرده.