رییس سازمان توسعه تجارت اعلام کرده تاکنون ۸ هزار دستگاه خودرو به کشور وارد شده که از این تعداد، حدود ۴۵۰۰ دستگاه خودرو از گمرکات ترخیص شده‌اند. امروز داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه هم درباره اینکه آیا برای تامین ارز خودرو مشکلی وجود ندارد؟ گفته: باید بانک مرکزی تصمیم بگیرد اما برای اینکه دچار کسری بودجه نشویم باید دقت پیش‌بینی‌ها را بالا ببریم، چون یکی از درآمدهای ما عوارض حاصل از واردت خودرو است.

یک روز بعد از شرطی که سازمان تنظیم مقررات برای موافقت با افزایش تعرفه اینترنت همراه گذاشت، وزیر ارتباطات با درخواست اپراتورها مخالفت کرد. البته عیسی زارع پور گفته اپراتورها درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه اینترنت رو داشتند که هنوز تصمیمی برای این درخواست گرفته نشده اما به هیچ عنوان موافق افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه نیستیم.

رئیس‌ کل سازمان امور مالیاتی پرونده شایعه افزایش ۲۵ درصدی مالیات طلا را بست و گفت: سازمان امور مالیاتی مکلف است فقط از اجرت و سود طلا، مالیات اخذ کند و اصل طلا معاف از مالیات است.

گزارش کمیسیون کشاورزی اتاق تهران نشون می‌دهد در هشت ماه ابتدایی امسال ارزش واردات کالا به کشور ۱۲.۴ درصد افزایش پیدا کرده و این در شرایطی است که ارزش واردات کالاهای اساسی ۷ درصد کم شده.

تولید زعفران کمتر از نصف شد. عضو هیات رییسه شورای ملی زعفران گفته: امسال تولید زعفران در ایران ۴۰ تا ۶۰ درصد کاهش داشته.

کاهش تولید طلای سرخ در ایران که ۹۰ درصد تقاضای جهان رو تامین میکنه باعث شده تا قیمت زعفرون به بالای هزار دلار برگردد.