درخواست فعالان اقتصادی از رییس کل بانک مرکزی: جزییات طرح ریال آف‌شور اعلام شود.

دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق گفته: هرگونه مبادله خرد و کلان با ارز‌های خارجی از امروز یعنی اول ژانویه در بازار‌های داخلی عراق ممنوع شده است. به گفته جهانبخش سنجابی، عراق ۵ کشور رو به‌عنوان مقصد نقل و انتقال پول ممنوع کرده که ایران هم یکی از این کشور‌هاست.

وزیر ارتباطات با انتشار پستی در شبکه‌ اجتماعی ویراستی نوشته افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی که با هدف توسعه زیرساخت‌های ارتباطی صورت گرفته، مشمول ترافیک داخلی نیست و اپراتورها مکلف به اجرای آن هستند.

قرار است فردا جلسه‌ای متفاوت در شورای رقابت برگزار شود که موضوع آن بررسی حذف قیمت‌گذاری دستوری خودروها خواهد بود.

ناوشکن البرز ارتش وارد دریای سرخ شد. این ناوشکن با عبور از تنکه باب‌المندب وارد دریای سرخ شده، این اولین بار نیست که ناوگرو‌ه‌های ارتش برای تامین امنیت خطوط کشتی‌رانی و مقابله با دزدای دریایی یا ماموریت‌های مشابه وارد عمل می‌شوند.

حوثی‌های یمنی علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه اعلام جنگ کردند، یحیی سریع، سخنگوی حوثی‌های یمن توییتی زده و نوشته: از امروز جنگ بی‌سابقه با دشمن صهیونیستی-آمریکایی رخ می‌دهد. در مقابل گفته می‌شود ارتش انگلیس در حال آماده شدن برای راه اندازی موجی از حملات هوایی علیه انصارالله در یمن است و از سوی دیگر نیویورک‌تایمز خبر داده بایدن برای حمله به پایگاه‌های تسلیحاتی حوثی‌ها در یمن تحت فشار است.

بانک مرکزی برای تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری و کاهش صف متقاضیان این تسهیلات، دو بانک قرض الحسنه مهر ایران و رسالت را هم به صف بانک‌های عامل پرداخت کننده اضافه کرد.