سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفته در لایحه مالیات بر مجموع درآمد، معافیت مالیاتی متناسب با تعداد اعضای خانواده افزایش پیدا می‌کند. به گفته مهدی موحدی قرار است همه یا بخش زیاد معافیت‌ها جمع شود و یکجا به خانواده‌ها داده شود.  

نقدینگی به مرز ۷۵۰۰ همت رسید. بانک مرکزی گزارش داده که در پایان آذرماه ۱۴۰۲ حجم نقدینگی به ۷ هزار و ۴۹۸ هزار میلیارد تومان رسیده و رشد نقطه ای ۲۷ درصدی را ثبت کرده. 

شورای رقابت متن دستورالعمل اصلاح شده تنظیم بازار خودرو را به وزارت صمت ابلاغ کرده که مهمترین آن فراهم شدن امکان خرید خودرو برای دارندگان پلاک فعال است.  

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفته میانگین بارش ایران حدود ۲۳۰ میلی متر است که تقریباً یک سوم میانگین بارش جهانی محسوب می‌شود. 

رییس سازمان خصوصی سازی خبر داده که ۴۵ ملک دولتی به ارزش ۱۴۵ میلیارد تومان تا اول بهمن ماه از طریق بورس کالا عرضه خواهد شد. 

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه خبر داده که ماه گذشته یک نشست محرمانه بین اوکراین، متحدان گروه هفت و گروه کوچکی از کشورهای جنوب جهانی در ریاض برگزار شده. این نشست برای جلب حمایت از کی‌یف در مذاکرات صلح با روسیه بوده. 

شمش طلا دومین کالای وارداتی ایران از ترکیه است. رییس کل گمرک گفته مجموع تجارت ایران و ترکیه در ۹ ماهه امسال به بیش از ۸.۵ میلیارد دلار رسیده و ترک‌ها موفق شدن کالاهایی با وزن کمتر اما گران‌تر را به ایران صادر کنند.