رییس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور درباره دلایل تفاوت بارش در دو سوی مرز ایران و ترکیه گفته، تفاوت بارش تنها به دلیل شرایط متفاوت توپوگرافی و تطبیق مرز سیاسی بر مرز طبیعی است. ارتفاعات سمت ترکیه بلندتر از ارتفاعات سمت ایران است و این ارتفاعات مانع عبور بارش و جریان‌های آب و هوایی کوچک مقیاس و محلی می شود. 

معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از اجرایی شدن شرط دارا بودن بیمه‌نامه شخص ثالث برای صدور کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت‌ها خبر داده.

از امروز شنبه ۲۳ دی ماه، سایت سامانه یکپارچه برای عرضه ۱۱ خودروی وارداتی باز می شود. به گفته مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، این بازگشایی برای ثبت نام کنندگان در مرحله نخست است که اسفند سال گذشته ثبت نام را انجام داده اند و ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی بلوکه کرده اند. 

میدل ایست مدعی شده که صادرات گاز ایران به عراق متوقف شده اون هم به دلیل تعمیرات. به گفته این رسانه، وزارت برق عراق به دنبال فعال سازی نیروگاه‌ها با سوخت‌های جایگزین است تا زمانی که واردات گاز از ایران که به دلیل انجام تعمیرات متوقف شده دوباره از سر گرفته شود. 

کاخ سفید روز جمعه به چندین اداره دولتی اطلاع داد تا برای تعطیلی احتمالی دولت به دلیل اختلاف جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان در کنگره بر سر طرح بودجه، آماده شوند. بخش‌های کشاورزی، مسکن و شهرسازی، حمل و نقل و انرژی بخش هایی هستند که تحت تأثیر تعطیلی احتمالی قرار می گیرند.