اعضای کمیسیون تلفیق به پیشنهاد علی اصغر عنابستانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس رای مثبت دادند. طبق این پیشنهاد حقوق و دستمزد کارکنان وزارت کشور ترمیم می شود و بر اساس اون ۱.۵ برابر حق شغل شاغل به عنوان فوق العاده ویژه به حقوق کارکنان وزارت کشور در حکم اونها اضافه خواهد شد. 

امروز اطلاعیه بانک مرکزی درباره ممنوعیت ارایه گواهی سپرده بر مبنای مسکوکات و شمش طلا از طریق سازوکار بورس کالا، به صندوق های سرمایه گذاری شوک وارد کرد. چرا که بعد از این اطلاعیه، صندوق‌های سرمایه‌گذای که پشتوانه طلا دارند و در بورس معامله می شوند، با حجم نسبتا بالای فروش مواجه شدن و حجم و ارزش معاملات روزانه شمش طلا در بورس کالا رکورد زد. 

وزیر راه و شهرسازی با وزیر امور خارجه هند برای توسعه بندر چابهار به توافق رسیدند، وزارت راه از این دیدار و توافق با عنوان توافق نهایی یاد کرده. 

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت خبر داده که این وزارتخانه برای جبران زیان خودروسازان با چند پیشنهاد مواجه است که یکی از این پیشنهادها افزایش تولید خودروسازان و فروش مازاد تولید با قیمت ۵ درص کمتر از حاشیه بازار است که قراره این پیشنهاد با شورای رقابت مطرح شده و وزارت صمت درباره آن تصمیم گیری کند. 

به گفته معاون توسعه روابط کار وزیر تعاون، مزد منطقه ای در نخستین جلسه کمیته تخصصی مزد مورد بحث و بررسی قرار گرفته. رعیتی‌فرد گفته مزد منطقه ای پیشنهاد وزارت اقتصاد بوده. 

معاون بانک مرکزی از شناسایی بیش از ۲۰ هزار درگاه پرداخت اینترنتی مرتبط با قمار و تشکیل پرونده قضایی برای صاحبان اونها خبر داده. مهرداد محرمیان گفته در کنار شناسایی این ۲۰ هزار درگاه، بیش از ۷۲ هزار کارت اجاره‌ای در شبکه بانکی هم شناسایی شده است.