آخرین وضعیت ذخایر آبی ۱۶ سد مهم کشور همچون سدهای دوستی، طرق، پانزده خرداد، مارون، آغ چای، استقلال، دامغان، چاه‌نیمه‌ها و ... نشان می‌دهد که ذخایر آبی نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهشی بین ۲۵ تا ۹۰ درصد داشته.

بعد از آنکه در یک برنامه زنده، فردی ادعایی را درباره دریافت سکه طلا از سوی یکی از نماینده‌های مجلس مطرح کرد، قالیباف از دادستان کشور به عنوان مدعی‌العموم خواسته که موضوع را پیگیری کند.

وزیر اقتصاد از بانک‌ها خواسته مسیر پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ برای تامین مالی پروژه‌های دانش‌بنیان رو باز کنند و هیچ گونه تاخیر و تعللی در این زمینه نداشته باشند. خاندوزی گفته، بانک‌های عامل باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که عقب‌ماندگی‌های مربوط‌ به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ تا قبل از دهه فجر امسال جبران شود.

بعد از آنکه اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه حقوق کارکنان دولت در سال آینده را از ۱۸ درصد به ۲۰ درصد افزایش دادند، حالا سازمان برنامه و بودجه برای این افزایش شرط گذاشته. این سازمان اعلام کرده افزایش ضریب افزایش حقوق برای کارکنان دولت از ۱۸ درصد به ۲۰ درصد، منوط به تأمین منابع پایدار است.

دولت تا پایان آذرماه امسال موفق شده است حدود ۵۵۰ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشته باشد، این رقم به معنی تحقق ۶۵ درصدی اهداف مالیاتی تا پایان آذرماه است.

بعد از هفت ماه حاشیه، بالاخره انتخابات مجددی در اتاق بازرگانی ایران برای انتخاب رییس برگزار شد و صمد حسن‌زاده رییس اتاق بازرگانی ایران شد.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد از مصوبه دولت برای واردات خودروهای جدید به این مناطق خبر داده و گفته: به‌ازای هر یک خودرویی که از منطقه آزاد به سرزمین اصلی وارد شود، اجازه واردات یک خودرو به منطقه آزاد با سقف ۲۰هزار دلار داده شده است.

مجلسی‌ها به دولت مجوز داده‌اند تا بتواند بدهی‌های ناشی از اجرای طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای را با اموال غیرمنقول تسویه کند.

شرکت ارتباطات زیرساخت از قطعی فیبر نوری بین الملل ورودی به ایران در کشور گرجستان خبر داد و این قطعی را دلیل اختلالات اینترنت کشور معرفی کرده است.