مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر ۳۳۹ شهر دارای تنش آبی است که نسبت به سال گذشته تعداد شهرهای دارای تنش افزایش داشته.

معاون سازمان توسعه تجارت خبر داده که مشکل انتقال ارز از عراق هزینه تجار ایران با این کشور رو حدود ۲۴ درصد افزایش داده است. محمدصادق قنادزاده گفته بانک مرکزی ایران برای مذاکره با بانک مرکزی عراق در مورد جابه‌جایی ارز صحبت‌هایی انجام داده اما هنوز به نتیجه نرسیده، حتی وزیر صمت و معاون دیپلماسی وزیر امور خارجه هم در حال پیگیری موضوع هستند اما پیگیری‌ها نتیجه‌ای نداشته.

موضوع دستمزد منطقه‌ای در آخرین جلسه کمیته مزد با مخالفت جدی نماینده‌های کارگری روبه‌رو شد. اما با وجود این مخالفت بررسی این موضوع به دلیل عدم جمع بندی و نیمه تمام ماندن قرار است در جلسه آتی این کمیته دوباره در دستور کار قرار بگیرد. گفته شده همچنان نماینده‌های کارگری درباره این طرح ابهاماتی دارند.

رئیس بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران گفته: سامانه نانی‌نو ۱۰ ماه پیش، سهمیه آرد نانوایان را به صورت دستی اختصاص می‌داد اما اخیرا این سامانه به صورت هوشمند درباره سهیمه آرد نانوایان تصمیم‌گیری کرده و منجر به کاهش سهمیه برخی نانوایان شده. امیر کرملو گفته سهمیه ۳۰۰ واحد نانوایی در تهران صفر و سهمیه ۶۰۰ واحد نانوایی روزانه یک تا دو کیسه شده است.

رئیس سازمان حمایت، گفته: با دستور رئیس جمهور برای متمرکز شدن نظارت و بازرسی در قیمت کالاها و خدمات و پرهیز از موازی‌کاری، مسئولیت هماهنگی و تنظیم‌گری کالاهای اساسی به سازمان حمایت از مصرف کننده واگذار شده.

ایندیا نیوز گزارش داده که با افزایش تشدید تنش‌ها در دریای سرخ و خلیج عدن، هندی‌ها در حال بررسی خرید دوباره نفت از ایران هستند. برخی منابع هندی گفتن که در سفر وزیر امور خارجه هند به ایران در جلساتی این موضوع بررسی شده.

در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده نمایندگان مجلس با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند. با این تصمیم مجلسی‌ها مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد میرسه.

در چهارصد و یازدهمین جلسه هیات واگذاری در خصوص قیمت پایه و شرایط واگذاری ۱۷ درصد سهام شرکت کشتیرانی متعلق به وزارت جهاد کشاورزی، مقرر شد سهام مذکور به سازمان تامین اجتماعی واگذار شود.

ارتش اسرائیل اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ سرباز اسرائیلی در جریان درگیری‌های شدید در غزه کشته شدن. این بالاترین آمار تلفات یک روزه اسرائیل از زمان آغاز درگیری‌ها در غزه بوده است.