به گفته مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، تاکنون در ۲ مرحله بیش از ۶۰ هزار واحد مسکونی خالی استان تهران توسط وزارت راه به سازمان امور مالیاتی معرفی شده و به زودی مرحله سوم آغاز می‌شود. از این تعداد ۳۵ هزار واحد متعلق به شهر تهران بوده.

احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت امروز در خصوص دسترسی به منابع ارزی آزاد شده ایران در قطر گفته، دسترسی به منابع ارزی کشور در قطر، با وجود تعهد طرف غربی بر همراهی، با تاخیرهایی همراه است و با این حال ال سی اول گشایش شده اما سایر ال سی‌ها با تاخیر مواجه شده که امیدوارم با مذاکرات صورت گرفته، این تاخیر برطرف شود.

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفته در سومین نشست کمیته مزد مقدرر شد که تصویب مزد منطقه‌ای از حوزه اختیارات این کمیته خارج و تصمیم‌گیری درباره آن به شورای عالی کار سپرده شود.

بعد از انتقادهایی که به افزایش بودجه صدا و سیما در بودجه سال آینده شد، رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ توضیح داده که افزایش بودجه صداوسیما و قوه قضاییه طبق تکالیف برنامه هفتم توسعه بوده و کمیسیون تلفیق به این تکلیف عمل کرده.

صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش خود از رشد ۵.۴ درصدی اقتصاد ایران در سال ۲۰۲۳ خبر داده.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفته: با وجود نظرات کارشناسان مبنی بر اینکه، این دو وزارتخانه یعنی وزارت‌خانه‌های صنعت و بازرگانی نباید جدا شوند اما دولت روی تفکیک این دو وزارتخانه اصرار کرد که البته وزرای اقتصادی دولت به خصوص وزاری جهاد کشاورزی، صمت و اقتصاد، مخالف تفکیک وزارت بازرگانی بودند.

سازمان امور مالیاتی به بخشنامه‌ای شرایط و میزان اختیار بخشودگی مالیاتی را به مدیران کل امور مالیاتی داد. طبق این بخشنامه که اعلام شده به مناسب دهه فجر است، میزان بخشودگی مالیاتی اشخاص حقوقی تا سقف بیست میلیارد و اشخاص حقیقی پنج میلیارد ریال است.