رویترز به نقل از منابع آگاه ادعا کرده که پالایشگاه‌های چینی مستقل به دنبال درخواست ایران برای افزایش قیمت و پیش پرداخت قبل از بارگیری محموله، خرید نفت از ایران را به تاخیر انداخته‌اند.

ابراهیم رئیسی اعضای دولت را مسئول پیگیری و اجرای سیاست‌های ترسیم شده از سوی رهبری کرد. رییس دولت، وزرای نیرو و نفت را مامور کرده تا برنامه خود برای رفع ناترازی، در بخش‌های آب، برق و سوخت را حداکثر تا یک‌ماه آینده به دولت ارایه دهند. همچنین معاون اول با همکاری وزیر اقتصاد هم باید برنامه‌ای با زمانبندی دقیق برای موانع باقی مانده رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار به دولت بیاورند.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که مدت خدمت دوره ضرورت، متناسب با شرایط کنونی و نیاز کشور حداقل ۱۴ ماه تعیین شده است.

سخنگوی دولت با انتقاد از مصوبات مجلس اعلام کرده که اگر این بودجه تصویب شود، آثار آن در سال بعد کسری بودجه و تورم است.

معاون کنسولی وزارت امور خارجه گفته: اتباع ۲۸ کشور که به قصد جهانگردی به ایران سفر می‌کنند از ۱۵ بهمن ماه امسال برای سفر به ایران نیازی به روادید ندارند و می‌توانند صرفا با تهیه بلیط به ایران سفر کنند.

رئیس بنیاد شهید از مجوز واردات خودروهای وارداتی تا ۳۵ هزار یورو توسط جانبازان خبر داد و گفته جانبازان دارای بیش از ۵۰ درصد جانبازی طبق قانون بودجه، مشمول این مجوز هستند.

بعد از هفت ماه بالاخره قرار است، روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی ایران برگزار شود. این جلسه با حضور احسان خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از رایزنی با دستگاه قضا برای پس گرفتن واحدهای مسکن مهر تحویل شده به مالکانی خبر داد که این واحدها را خالی نگه داشته‌اند. گفته میشه در مجموع حدود ۵۰۰۰ واحد مهر خالی پردیس وجود دارد.