وزیر کار در حاشیه نشست هیات دولت ابراز امیدواری کرده که جلسات شورای عالی کار برای تعیین حداقل حقوق کارگران از هفته آینده تشکیل شود.

بانک مرکزی اعلام کرده که تا پایان بهمن‌ ماه تخصیص ارز برای تامین کالاها و خدمات از مرز ۷۳ میلیارد دلار گذشته است.

رئیس کل گمرک جزییات ۱۱ ماهه تجارت خارجی کشور را اعلام کرده که طبق آن، حجم تجارت خارجی کشور یعنی مجموع صادرات‌ و واردات در ۱۱ ماهه امسال با احتساب صادرات نفت خام و خدمات فنی و مهندسی به ۱۳۸ میلیارد و ۸۴۰ میلیون دلار رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲.۷ درصد افزایش داشته است. در ۱۱ ماهه امسال ۳۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون دلار نفت و یک میلیارد و ۹۰ میلیون دلار خدمات فنی مهندسی صادر شده است.

مدیر طرح خودروی برقی وزارت صمت اعلام کرده که تا پایان سال ۲۵۰۰ دستگاه خودروی برقی برای ورود به ناوگان حمل و نقل عمومی از گمرکات کشور ترخیص می‌شود.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفته از ابتدای سال تا ‌‌هفتم اسفند ماه ۷۴۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۱۵۱.۸ هزار میلیارد تومان توسط شبکه بانکی پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۸ درصد رشد کرده.

طبق اعلام وزارت اقتصاد، همه افراد حقیقی و حقوقی دارای فعالیت اقتصادی که از دستگاه‌های کارتخوان استفاده می‌کنند، موظف به دریافت صورت‌حساب الکترونیکی و پرداخت مالیات هستند که در این بین افراد تا سقف ۱۸ میلیارد تومن از پرداخت مالیات مستثنی هستند.

وزیر اقتصاد امروز در مراسم رونمایی از سامانه مدیریت ریسک فساد، از شناسایی ابربدهکارای بیمه‌ای خبر داده و گفته به همه شرکت‌های بیمه‌ای دستور داده شد که این افراد را شناسایی کنند.

حسن درویشیان رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهوری خبر داده که یک ستاد خبری با عنوان ۲۷۷۷ در بازرسی کشور طراحی شده و تاکنون مردم بیش از ١۵٠ هزار گزارش فساد در دستگاه‌های اجرایی را به این سامانه اطلاع دادند که البته بخشی از این گزارش‌ها صحت نداشته.

معاون حمل‌و‌نقل وزیر راه و شهرسازی، ابلاغیه‌ای داده و اعلام کرده که فروش چارتری بلیت هواپیما در ایام طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ ممنوع است.