به گزارش اکوایران، میزان رسمی نرخ مشارکت در انتخابات مجلس اعلام شد. احمد وحیدی وزیر کشور امروز در نشست خبری خود اعلام کرد که نرخ مشارکت 41 درصد بوده و 25 میلیون نفر در انتخابات مجلس شرکت کردند.

در چند روز گذشته و پیش از اعلام رسمی نرخ مشارکت، شنیده‌ها نیز از مشارکت حدود 40 درصدی حکایت داشت.

اولین دادگاه تتلو امروز برگزار شد

اولین جلسه رسیدی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو امروز در شعبه 26 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی افشاری برگزار شد.

تتلو آذرماه امسال توسط پلیس ترکیه، به مرز ایران منتقل و با حکم قضایی دستگیر شد. نماینده دادستان در جلسه امروز دادگاه، کیفرخواست را قرائت و اقدامات مجرمانه تتلو در فضای مجازی را هم اعلام کرد.

تولید موبایل به نام نوکیا در ایران

معاون وزیر صمت امروز نسبت به تولید موبایل نوکیا در ایران واکنش داد و گفت: این موضوع به سازمان حمایت ارجاع داده شده است.

با این حال محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزیر صمت گفت: با توجه به اینکه فعالیت این واحد در حوزه تولید موبایل‌های دکمه‌ای است و ضمانت‌های لازم نیز به مشتریان ارائه می‌شود، بعید است که مشکلی وجود داشته باشد

فولاد نهضت ملی مسکن تامین شد

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن گفت وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت صمت و وزارت اقتصاد، ۹۰ هزار تن کالا، شامل چهار نوع میل‌گرد پرمصرف مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، به میزان حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومن خریداری کرده است.

محمدرضا مهدیار تاکید کرده که با این اقدام نباید نگران افزایش قیمت تموم شده پروژه‌هایی که در فرایند مراحل ساخت هستن، باشیم.