عضو هیئت رئیسه مجلس گفته بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ هنوز به مجلس ارائه نشده. به گفته روح الله متفکر آزاد، احتمال ارائه بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در هفته جاری به مجلس ضعیف است.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و کاهش هدر رفت آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفته، همه ساله بیش از ۳۲ میلیارد مترمکعب آب تصفیه شده از طریق نشت از شبکه‌های توزیع هدر می‌رود.

به گفته مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرحله سوم طرح فجرانه یا همان کالابرگ الکترونیکی، از بیستم فروردین ماه شروع میشه و مردم تا ۱۸هم ماه فرصت دارند که از اعتبار یارانه مضاعف ماه گذشته‌شان استفاده کنند.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفته بیش از ۷۶ هزار میلیارد تومان کالا در ۲ سال گذشته تعیین تکلیف شده که از این میزان، ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان کالا فروخته شده.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داده که سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در بالا دست نفت تصویب شده. به گفته مصباحی مقدم، مدل سرمایه‌گذاری صندوق در پروژه‌های نفتی و گازی تنها تامین مالی نیست و مدیریت و نظارت بر پروژه هم بر عهده صندوق است

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از اجرای آزمایشی طرح ریال دیجیتال در جزیره کیش خبر داده.

وزیر راه و شهرسازی گفته با جمع‌آوری اطلاعات در سال گذشته، ۱۸۲ هزار خانه خالی به بازار مسکن عرضه شده.

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان، اوایل فروردین ماه، سواستفاده یکی از کارکنان امور مالی مجتمع بندری امام خمینی که مبالغی از حساب سازمان را برداشت کرده بود، کشف شد و بلافاصله با هماهنگی و اقدام به موقع مقام قضایی، تمامی اشخاص و افرادی که پول از طریق این فرد به حساب آنها واریز شده بود، شناسایی شدند و حسابهایشان مسدود شد. فرد خاطی از کشور خارج شده و گفته می‌شود هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های نظارتی و امنیتی استان برای دستگیری و بازگرداندن فرد متخلف ادامه دارد.

معاون اقتصادی بانک مرکزی گفته طبق بررسی‌ها بانک‌های کشور در چهار گروه بانک‌های سالم، ناسالم، غیرقابل احیا و قابل احیا تقسیم‌بندی می‌شوند که اگر عمده بانک‌های کشور در زمره بانک‌های سالم قرار نداشته باشند، در دسته بانک‌های قابل احیا قرار می‌گیرند که برنامه احیا به آنها داده شده و این برنامه‌ها به صورت مستمر پایش می‌شود.

روابط عمومی کل سپاه در پیامی اعلام کرده که به ملت قهرمان و انقلابی ایران اطمینان می‌دهیم فرزندان غیور و غیرتمند شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به فضل الهی مطالبه ملی در مجازات پشیمان‌کننده دشمن صهیونیستی و حامیان آن از ارتکاب جنایت ناجوانمردانه تروریستی اخیر در دمشق رو تحقق خواهند بخشید.​