وزارت اقتصاد از مهرماه سال ۹۷ برای ناترازی بانک‌ها اقداماتی انجام داده که ایرنا از هفت اقدام این وزارتخانه گزارش داده. در این گزارش اشاره شده که از سال ۱۳۹۴(شروع قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر) تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲، کل واگذاری دارایی‌های مازاد توسط بانک‌های تحت مدیریت وزارت اقتصاد، بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد تومان بوده که شامل ۷۷ هزار میلیارد تومان فروش سهام غیربانکی و ۵۴ هزار میلیارد ریال اموال است.

مدیر نظارت و وصول مطالبات صندوق توسعه ملی از وصول بیش از ۵.۵ میلیارد دلار مطالبات این صندوق از بخش خصوصی خبر داده. به گفته علیرضا بنی‌هاشمی بیش از ۸۰ درصد مطالبات این صندوق در بخش نفت، گاز و نیروگاه بوده که با وجود اینکه تضامین لازم از  دولت و وزارتخانه‌های نفت و نیرو برای برگرداندن مطالبات، گرفته شده اما تا حالا منجر به وصول مطالبات نشده.

مجلسی‌ها با کلیات لایحه دولت برای ۲ روزه شدن تعطیلی پایان هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت دو شوری موافقت کردند. کاهش ساعت کاری شامل حال کارگران هم می‌شود. سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفته مصوبه کاهش ساعت اداری شامل کسانی است که از قانون ۴۴ ساعت کار در هفته و ۱۷۶ ساعت در ماه استفاده می‌کنند که در واقع کارگران نیز شامل آن هستند.

سخنگوی این مرکز گفته: برنده‌های حراجی یک هفته بعد از شرکت در حراجی می‌توانند برای تحویل سکه‌ها به بانک مراجعه کنند.

وزیر برق عراق گفته وزارت برق عراق همه بدهی های گاز به ایران را پرداخت کرده و در حساب اختصاصی در بانک تجارت عراق قرار داده اما به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، فرآیند پرداخت تکمیل نشده و اکنون گاز ایران با نفت سیاه عراق تهاتر می‌شود.

سخنگوی دولت خبر داده که با تصویب هیئت وزیران، ساعت آغاز به کار ادارات در تمامی استان‌ها، به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسان، آموزشی، بهداشتی و غیره، با نظر مدیران دستگاه به صورت شناور، از ساعت ۷:۰۰ الی ۹:۰۰ صبح است و ساعت پایان کار هم متناسب با ساعت شروع، مطابق با قوانین و مقررات مربوطه تعیین می‌شود.

سخنگوی فراجا گفته: اینترپل "اعلان قرمز" امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی را صادر کرده.

داره آمار آمریکا از رشد ۲۴۰ درصدی تجارت ایران با این کشور در نخستین ماه سال جاری میلادی خبر داده. طبق این گزارش ارزش تجارت ایران و آمریکا از ۳.۱ میلیون دلار در ژانویه سال گذشته به ۱۰.۶ میلیون دلار رسیده.

سخنگوی دولت خبر داده که از امروز جلسات فوق‌العاده دولت برای ارایه بخش دوم قانون لایحه بودجه ۱۴۰۳ تشکیل شده است.

دیوان محاسبات خواستار تسهیل مجوز تجدید ارزیابی دارایی‌های دو خودروساز بزرگ کشور شد، این درخواست برای حمایت از صنعت خودرو و بهبود ساختار مالی بوده.

بعد از آنکه رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اعلام کرد که لایحه عفاف و حجاب برای بار سوم به شورای نگهبان رسال شده، امروز حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مدعی شده که شورای نگهبان این لایحه را تایید کرده.