معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفته بانک مرکزی با تقویت سامانه پل یا پرداخت لحظه‌ای، امکان خرید و پرداخت‌‌های دوره‌ای مانند اقساط، اجاره و قبوض رو بدون نیاز به وارد کردن رمز دوم یا cvv2 فراهم می‌کند. کارهای فنی این سامانه توسط بانک مرکزی تمام شده و همه بانک‌ها به این سامانه تجهیز شدن و سال آینده بهره‌برداری از آن عملیاتی می‌شود.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفته فاز پیش­آزمایش ریال دیجیتال به اتمام رسیده و در سال جاری وارد فاز آزمایشی شده. مهران محرمیان توضیح داده که همزمان با اجرای این پروژه، اتصالات بین‌المللی بانک مرکزی تکمیل می‌شود و زیرساخت‌های پرداخت کارتی ایران به زیرساخت‌های پرداخت کارتی روسیه متصل خواهد شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده که با طرح دارویار، زنجیره تولید دارو از یارانه جدا شده و یارانه مستقیما به مصرف‌کننده نهایی رسیده که سبب صرفه‌جویی در تأمین دارو و جلوگیری از قاچاق دارو شده.

با گذشت یک هفته از برگزاری اولین حراج سکه، حالا مرکز مبادله ارز و طلای ایران خبر داده که وجه تمام برنده‌نشدگان حراج سکه، تا پایان روز کاری فردا به حسابشان واریز خواهد شد.

بعد از گذشت 12 سال از عمر آزادراه منجیل – رودبار، معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح آن در روز دوشنبه خبر داده.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفته که اخیراً بانک مرکزی عراق اعلام کرده است، فعالیت بانک ملی ایران در این کشور ادامه پیدا می‌کند. به گفته یحیی آل اسحاق، تعلیق فعالیت بانک ملی ایران در عراق، با اطلاعیه بانک مرکزی این کشور منتفی شده است.

ایسنا گزارش داده که در آستانه نوروز، تقریبا هیچ بلیتی برای مقاصد محبوب گردشگری موجود نیست و تفاوتی ندارد که مسافران خریدار بلیت اتوبوس باشند، یا قطار و هواپیما.

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به پالایشگاه نفت حیفا خبر داد.

معاون سیاسی صدا و سیما برکنار شده اون هم یک روز بعد از مصاحبه حمید رسایی که واکنش‌های بسیاری رو در فضای مجازی به دنبال داشته. برخی این برکناری را با صحبت‌های حمید رسایی مرتبط می‌دانند.

آمار‌های رسمی از کاهش 6 درصدی تولید شرکت سایپا در 11 ماهه امسال حکایت دارند که ظاهرا همین کاهش تولید و عدم تحقق برنامه‌ها باعث شده تا محمدعلی تیموری مدیرعامل شرکت سایپا برکنار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال، دومین داور زن دربی ۱۰۳ پایتخت رو برای حضور در اتاق VAR معرفی کرد. مهدی تاج اعلام کرده که پس از مهسا قربانی، مهناز ذکایی هم در اتاق وار برای قضاوت در دربی ۱۰۳ حضور دارد.