مسعود پزشکیان هم امروز در جمع اعضای اتاق بازرگانی ایران حاضر شد و بیشتر روی بهبود روابط خارجی و پیوستن به FATF مانور داد.

مصطفی پورمحمدی در پاسخ به این سؤال که آیا به نفع پزشکیان کنار می‌کشد یا خیر، گفته، شاید کاندیداهای دیگر قصد کناره‌گیری به نفع دیگری را داشته باشند، اما بنده قصد کناره‌گیری به نفع کاندیداهای دیگر را ندارم.

 رییس کل بانک مرکزی امروز در مراسم رونمایی از اجرای آزمایشی ریال دیجیتال، از راه‌اندازی اولین ریال آفشور در مبادلات با روسیه خبر داد. محمدرضا فرزین درباره محصول جدید بانک مرگزی گفته ریال دیجیتال عملا همان اسکناس است و انتشار آن پایه پولی محسوب می‌شود.

 سازمان هواشناسی اعلام کرده که بیشینه دمای هوا در ۹ شهر استان‌های بوشهر، خوزستان و فارس در شبانه روز گذشته به ۵۰ درجه سانتیگراد و بیشتر از آن رسیده.

 رئیس کل گمرک اعلام کرده که در سه ماهه اول سال جاری، دو میلیون و ۴۹ هزار و ۲۷۹ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری از گمرکات ترخیص و وارد کشور شده.

 در ۳ ماهه ابتدایی امسال ۶.۶ تن شمش طلا از گمرکات ترخیص و وارد کشور شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳ برابر شده است.

آنکتاد گزارش داده، در سال ۲۰۲۳ میلادی ایران یک میلیارد و ۴۲۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی جذب کرده است.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها از آغاز ثبت‌نام برای ۳۱ مدل خودروی وارداتی از امروز، و صرفاً برای متقاضیان مرحله‌ اول، خبر داده.