مناظره‌های انتخاباتی به تلویزیون بازمی‌گردد. با کشیده شدن انتخابات به دور دوم از ۲۱:۳۰ فردا مناظره‌های انتخاباتی شروع می‌شوند و موضوع اولین مناظره هم فرهنگی و سیاسی است. 

وزیر پیشین نفت یعنی بیژن نامدار زنگنه از سعید جلیلی به دلیل افترا و اهانت شکایت کرده. 

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفته در صورت اعمال سیاست‌های انقباضی شدید در تخصیص نیروی به مدارس و استفاده از بازنشستگان و حق‌التدریس شاغلین، مهر ماهِ سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با حدود ۱۷۶ هزار نفر کمبود معلم مواجه می‌شویم. 

شمس‌الدین فرزادی‌پور مدیرعامل ایران‌ایر گفته در ٣ الی ۴ سال گذشته برخی از ایرلاین‌ها هواپیما خریدند، پول آن را هم پرداخت کردند اما هواپیمایی وارد کشور نشد. 

با ابلاغ مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، قیمت بلیط قطار گران شد. در بند سوم این ابلاغیه اجازه افزایش ۳۰ درصدی بلیط‌های قطار تصویب شده و اعلام شده بود که قطارهای ۵ ستاره هم مشمول این مصوبه هستند. 

مدیر سامانه خودنویس وزارت راه از عدم‌النفع ۹۲۸ میلیارد تومانی مشاوران املاک با ثبت قراردادهای رایگان اجاره مسکن در سامانه خودنویس خبر داد. 

کوروش پرویزیان با حکم محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی به عنوان سرپرست پژوهشکده پولی و بانکی منصوب شد. 

وزیر صمت در روز صنعت از تخصیص ۴۳ میلیارد دلار ارز به بخش صنعت در سال گذشته حکایت کرد و در حالی که روزهای آخر دولت سیزدهم در حال سپری شدن است باز هم وعده خودروی ارزان داد.