بعد از آنکه سعید جلیلی توییتی زد و با مخاطب قرار دادن پزشکیان نوشت گران کردن بنزین هزینه حمل و نقل را افزایش می‌دهد، امروز مسعود پزشکیان هم در شبکه ایکس توییتی زد و جواب جلیلی را داد. پزشکیان خطاب به جلیلی نوشت من که برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ارائه ندادم، اما از شما می‌خواهم بگویید آیا قیمت بنزین پس از اجرای طرح «وان» در دولت شما کمتر از ۶۰ هزار تومان است؟

محمدرضا فرزین گفته یکی از اهداف اساسی افزایش ذخایر ارزی بانک مرکزی بوده و اطمینان می‌دهد که ذخایر آزاد ارزی و ذخایر طلای این بانک در حال افزایش‌ است.

آمارهای سازمان امور مالیاتی کشور نشان می‌دهد نرخ تحقق کل مالیات‌های مستقیم و کالا و خدمات تا پایان اردیبهشت سال جاری بیش از ۶۸ درصد بود. بررسی داده‌های سازمان امور مالیاتی از در دو ماهه ابتدایی امسال حاکی از این است که برآورد دولت از درآمد مالیاتی در این ۲ ماه معادل ۱۸۴ هزار میلیارد تومان بوده که ۶۸.۱ درصدش یعنی بیش از ۱۲۵ همت محقق شده است.

قرار بود مجلس این هفته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی داشته باشد، اما امروز صبح روابط عمومی مجلس با انتشار اطلاعیه‌ای از عدم برگزاری جلسه علنی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت که میزان مصرف برق این کلان‌شهر از ۵ هزار و ۱۰۰ مگاوات عبور کرده و برق ۱۶۰ اداره پرمصرف پایتخت به دلیل عدم همکاری در کاهش مصرف قطع شده است.

سخنگوی صنعت برق اعلام کرده، اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمزارز جریمه‌های سنگین معادل ١٠٠ برابر قیمت برق را دارد و در صورتی‌که تخلف تکرار شود، انشعاب جمع‌آوری می‌شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از اعلام نرخ‌های جدید بلیت هواپیما توسط برخی از شرکت‌ها خبر داد.
 

مرکز مبادله طلا و ارز گزارش داده که از ابتدای سال تا 8 تیرماه، بیش از ۲ میلیارد دلار برای واردات مورد نیاز صنایع خودرو و حمل و نقل تامین شده که ۱.۳ میلیارد دلار ارز نیمایی و ۷۴۰ میلیون دلار ارز توافقی بود.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور از توافقنامه سه جانبه وزارت صمت، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد برای تامین مالی حدود ۱۰۰ همتی برای بخش تولید در این ستاد خبر داد.