کامل تقوی‌نژاد دبیر هیات دولت در حاشیه جلسه امروز این هیات خبر داد که لایحه بودجه ۱۴۰۴ عصر امروز نهایی می‌شود و این لایحه در وقت مقرر قانونی، به مجلس می‌رود. فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت، از پیگیری رفع فیلترینگ و پیوستن به FATF خبر داده و گفته رئیس جمهور بر همان عهدی که بسته، هست. 

امروز وزیر اقتصاد درباره توییت روز گذشته‌اش که اعلام کرده با رییس کل بانک مرکزی برای کاهش نرخ سود بانکی مذاکره کرده، توضیح داد. 

ستار هاشمی وزیر ارتباطات هم در حاشیه جلسه هیات دولت، وضعیت سرعت اینترنت را به شرایط منطقه و وضعیت سایبری مرتبط دانست. 

سامانه جامع تجارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که کارتابل فنی یعنی مجوز فنی بررسی ساخت داخل وزارت صمت در فرآیند ثبت‌سفارش حذف شده. این حذف به معنی آن است که ممنوعیت واردات کالاهای دارای مشابه داخلی برداشته شده و این کالاها با پایان یافتن اجرای برنامه ششم توسعه، مجددا اجازه ورود به کشور را پیدا کرده‌اند. 

مسعود پزشکیان در گفت‌وگویی تلفنی با هیثم بن طارق سلطان عمان خواستار اعمال فشار بیشتر به حامیان اسرائیل برای متوقف کردن ماشین کشتار و جنایت این رژیم شد. 

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد خبر داده در جلسه صبح امروز سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت اقلام لبنی تنظیم بازاری تعیین شد و این قیمت‌ها پس از تائید در ستاد تنظیم بازار اعلام می‌شوند. 

بانک مرکزی گزارش داده که شبکه بانکی کشور از ابتدای امسال تا ۲۵ مهرماه، ۱۳۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به ۶۱۷ هزار و ۱۳۲ متقاضی پرداخت کرده. 

در خبری دیگر رییس سازمان بازرسی کل کشور گفته در پایان سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۴۹ هزار نفر در صف انتظار دریافت وام ازدواج بودند که این تعداد در سال جاری به حدود ۳۹۶ هزار نفر افزایش یافته. 

وزیر امور خارجه در جمع خبرنگاران در امان پایتخت اردن به وجود کانال‌های ارتباطی میان ایران و آمریکا اشاره کرده و گفته یک روند مذاکراتی با عنوان روند مسقط بین ایران و آمریکا در گذشته وجود داشت که به مذاکرات هسته‌ای مربوط می‌شد اما این روند در حال حاضر متوقف شده که دلیل آن هم عدم وجود زمینه مناسب برای گفت‌وگو است. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی، رئیس سابق سازمان توسعه تجارت را به سمت «مدیر پروژه واردات خودرو» منصوب کرد.