به گزارش اکو ایران، سی‌ان‌بی‌سی نوشت مدیران در غول‌های فناوری نظیر گوگل، فیسبوک و آمازون دست از کار خود می‌کشند و به دنیای پر سر و صدای رمزارزها می‌روند.

این روزها پلتفرم‌های بلاکچین نظیر پلی‌گان و سرکل نیروهایی را از شرکت‌های بزرگ فناوری جذب کرده‌اند. هدف آن‌ها بهره گرفتن از این نیروها برای کار روی وب3 است.

جنبشی که برای توسعه وب3 در میان پلتفرم‌های بلاکچینی راه افتاده، نیروهای حرفه‌ای را ترغیب کرده تا از شرکت‌های بزرگ جدا شوند و قدم به این دنیای جدید و نوظهور بگذارند.

این روزها وب3 حسابی جنجال به پا کرده و باعث شده توجه بسیاری از نخبه‌های فناوری به آن جلب شود. این فناوری می‌تواند خدماتی را برای سایر فناوری‌ها نظیر بلاکچین فراهم کند.

مدیرانی که قدم به عرصه وب3 و رمزارزها گذاشته‌اند می‌گویند ترجیح می‌دهند روی چیزهای هیجان‌انگیز و نوآورانه کار کنند، به همین خاطر قدم به این دنیای نوظهور گذاشته‌اند. بسیاری از این مدیران، وب3 و رمزارزها را آینده صنعت فناوری می‌دانند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند از شرکت‌های بزرگ فناوری نظیر فیسبوک و آمازون جدا شوند.

البته ناگفته نماند که علاوه بر نوآوری و هیجان، عنصر دیگری هم وجود دارد که این مدیران و کارشناسان حرفه‌ای را از شرکت‌های بزرگ و غول‌ها به سمت دنیا رمزارزها هدایت می‌کند: پول! ظاهرا این افراد می‌توانند در دنیای بلاکچین و رمزارز، درآمد بیشتری کسب کنند.

شرکت‌های فعال در حوزه رمزارزها این روزها پیشنهادی حقوقی خیلی خوبی دارند. مثلا کوین‌بیس به یک مهندس نرم‌افزار، سالانه 900 هزار دلار حقوق می‌دهد. این رقم افراد را قانع می‌کند شغل خود را رها کنند و قدم به این دنیای جدید بگذارند.