به گزارش اکوایران، در اوایل این ماه، پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای گلاس‌نود نشان داد که بیت کوین ممکن است در آرام‌ترین دوره بازار خود از ژانویه قرار داشته باشد. این درحالی است که بازار ارزهای دیجیتال همچنان با نوسانات کم‌معمولی مواجه است.

اهمیت این موضوع این است که از آنجایی که بیت‌کوین به ندرت برای چنین دوره‌های طولانی آرام است، احتمال یک حرکت نوسانی بزرگ در هر طرف افزایش می‌یابد.

تحلیلگران کریپتو پیش‌بینی می‌کنند که ممکن است یک حرکت بزرگ برای اولین و بزرگترین دارایی کریپتو در حال شکل گیری باشد. در هر صورت، یک حرکت بزرگ برای بیت‌کوین در حال شکل گیری است، زیرا نوسانات در پایین‌ترین حد تاریخی قرار دارند.

جل رابینسون، تحلیل‌گر بیت‌کوین در توییتی که امروز درج نمود، گفت: «انتظار می‌رود این هفته کند باشد، اما آتش بازی هفته آینده آغاز شود».

بیت‌کوین در بیشتر روزهای آخر هفته به راحتی بالای 29,300 دلار معامله شد، قبل از اینکه در ساعات پس از اعلام تخلف Curve Finance سقوط کرد. 

با وجود معاملات جانبی فعلی بیت‌کوین، بازار افزایش نوسانات و احتمالاً افزایش قیمت بزرگ بیت‌کوین را پیش‌بینی می‌کند.

در کوتاه‌مدت، دو سناریو باقی می‌ماند: خرس‌ها تلاش می‌کنند با حفظ قیمت زیر سطح 29447 دلار، موقعیت خود را تقویت کنند. اگر این امر صادق باشد، بیت کوین می تواند در آینده قابل پیش بینی در محدوده 31000 تا 24750 دلار باقی بماند.

از طرف دیگر، شکستن و بسته شدن بالای سقف در 30277 دلار ممکن است نشان‌دهنده این باشد که این مزیت به نفع گاوها متمایل شده است. بیت کوین ممکن است سطوح 31000 تا 32000 دلاری را پس از آن هدف قرار دهد.