به گزارش اکوایران، در معاملات روز دوشنبه محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو مجموعاً 107 میلیون دلار خروجی داشتند که تمرکز اصلی آن بر بیت‌کوین بود.

در معاملات ظهر روز دوشنبه با شروع فصل سود و آماده شدن سرمایه‌گذاران برای گزارش تورم که برای تصمیم‌گیری فدرال رزرو بسیار مهم است، قیمت در معاملات ظهر روز دوشنبه مخلوط شد.

در حالی که شاخص‌های S&P 500 و Dow Jones Industrial Average کمی مثبت بودند و به ترتیب 0.5% و 0.9% را نشان می‌دادند، Nasdaq Composite و Rusell 2000 به ترتیب 0.1% و 0.2% کاهش یافتند.

قیمت بیت‌کوین در صرافی‌های اصلی به 28800 دلار سقوط کرد در حالی که اتریوم به پایین‌ترین سطح خود نزدیک به 1800 دلار رسید.

بیت‌کوین در میان خروجی‌های عظیم، در سطح کلیدی شناور است.

روز دوشنبه، CoinShares، مرکز مدیریت دارایی‌های دیجیتال، آخرین گزارش هفتگی در مورد جریان محصولات سرمایه‌گذاری  دارایی دیجیتال را منتشر کرد. بر اساس تجزیه و تحلیل این شرکت، مجموع خروجی‌ها در هفته گذشته 107 میلیون دلار بود.

بیت‌کوین مجموع خروجی هفتگی ۱۱۱ میلیون دلار را داشت.

در همین حال، اتریوم خروجی 6 میلیون دلاری را ثبت کرد، در حالی که سولانا با 9.5 میلیون دلار ورودی از آلتکوین برتر پیشی گرفت. همچنین 0.5 میلیون دلار برای ریپل (XRP) و 0.46 میلیون دلار برای لایت‌کوین جریان داشت. یونیسواپ 0.8 میلیون دلار و کاردانو 0.3 میلیون دلار خروجی داشتند.

جیمز باترفیل، رئیس بخش تحقیقات CoinShares در این گزارش خاطرنشان کرد که این خروجی‌ها در بحبوحه معاملات افزایش سود در هفته‌های اخیر رخ داده است. همچنین کاهش حجم معاملات هفتگی برای محصولات سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال و کاهش حجم مبادلات قابل توجه بود - که به ترتیب 36٪ و 62٪ از اول سال تا به امروز بوده است.

پیش‌بینی تحلیل‌گر محبوب

تحلیل‌گر محبوب پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین احتمالا تا ۲۸ هزار دلار پایین میاید و سپس می‌تواند رشد کند. 

به دنبال همبستگی‌های اقتصاد کلان، تحلیلگر ارزهای دیجیتال معروف به CoinsKid معتقد است که بیت کوین (BTC) برای آخرین بار به منطقه قیمت هفتگی حدود ۲۸ هزار دلار خواهد رسید و پس از آن می‌توان انتظار رشد داشت، اگرچه که این رشد قطعی نیست اما از این محدوده قیمتی می‌توان انتظار افزایش قیمتی را داشت. این تحلیل‌گر به ۱۳۲ هزار دنبال‌کننده توییتر خود تاکید کرد که وضعیت کنونی بیت‌کوین بسیار با اهمیت است و می‌تواند وضعیت بازار برای چند هفته آینده تعیین کند.

با بررسی شاخص ترس و طمع (F&G) توسط CoinMarketCap، این احساس نه نزولی و نه صعودی است، بلکه کاملاً خنثی است.