به گزارش اکوایران، قیمت بیت‌کوین در نزدیکی پایین‌ترین سطح ماهانه است و معامله‌گران امیدوارند ارزش این ارز دیجیتال دوباره با یک روند صعودی همراه شود. بیت‌کوین به دنبال آغاز به کار صندوق‌های قابل معامله این ارز دیجیتال، با کاهش قابل توجه قیمت روبه‌روست.

به نوشته کوین ‌تلگراف، برخی تحلیل‌گران اعلام کرده‌اند که ممکن است یک کف قیمتی بالقوه برای بیت‌کوین در منطقه 35 هزار دلار وجود داشته باشد و حتی امکان کاهش بیشتر قیمت این ارز دیجیتال پیش از بازیابی قیمتی، وجود دارد.

از سوی دیگر و با توجه به ریزش شدید بیت‌کوین، ارزش اتریوم در برابر این ارز دیجیتال پیشرفت‌هایی داشته است و توانسته از 0/06 بیت‌کوین فراتر رود و نزدیک به آن سطح تثبیت شده است. این روند نشان‌دهنده یک نقطه مهم برای قدرت اتریوم است. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که اتریوم به عملکرد بهتر از بیت‌کوین در زمینه رشد قیمت، ادامه خواهد داد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز شنبه (30 دی) از 41 هزار و 449 دلار تا 41 هزار و 765 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 11 شب به وقت ایران، بیش از 41 هزار و 600 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 170 دلار کاهش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی 24 ساعت اخیر 13/97 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود 3 درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 2 هزار و 455 دلار تا 2 هزار و 491 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 11 شب به وقت ایران، حدود 2 هزار و 460 دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 30 دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی 24 ساعت اخیر 5/86 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود 4 درصد کاهش یافته است.