به گزارش اکوایران، پس از گذشت چندین هفته از زمانی که بیت‌کوین یک روند افزایشی را پشت سر گذاشت، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در هفت روز گذشته روزهای نسبتا آرامی را سپری کرد.

به نوشته کریپتو پوتیتو، تنها افزایش قابل توجه قیمت بیت‌کوین در یک هفته اخیر مربوط به روز سه‌شنبه می‌شود که این رمزارز توانست از مرز 53 هزار دلار عبور کند. با این حال، این افزایش قیمت دوام زیادی نداشت و بیت‌کوین با کاهش شدیدی مواجه شد و حدود 2 هزار دلار از قیمت آن ریزش کرد. این ارز دیجیتال محبوب تلاش داشت بخشی از این افت قیمت را جبران کند، اما در نهایت چندین مرتبه به کانال کمتر از 51 هزار دلار افت پیدا کرد.

با وجود اینکه بیت‌کوین در حال حاضر موفق نشده قیمت خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهد، اتریوم توانسته رشد قابل توجهی را ثبت کند. اتریوم موفق شده از مرز 3 هزار دلار عبور کند و دلیل آن به تأیید احتمالی ETFهای این ارز دیجیتال مربوط می‌شود. دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار کریپتو در هفته‌های اخیر با یک روند افزایشی همراه بوده است و این روند افزایشی در نهایت با چالش غیرقابل اجتناب اتریوم با کانال 3 هزار دلار تلاقی پیدا کرد؛ سطحی که این ارز دیجیتال همواره در عبور قاطع از آن با مشکل مواجه بوده است.

قیمت اتریوم در چند روز گذشته چندین مرتبه به بیش از 3 هزار دلار افزایش یافت، اما پس از آن دوباره به کانال 2 هزار دلار بازگشته است. با این وجود، اتریوم توانسته در 24 ساعت گذشته به شکل مستمر بالاتر از سطح 3 هزار قرار گیرد و باید دید که آیا این روند ادامه پیدا می‌کند یا خیر.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز یکشنبه (6 اسفند) از 51 هزار و 299 دلار تا 51 هزار و 868 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 10 شب به وقت ایران، حدود 51 هزار و 550 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 20 دلار بیشتر شده است. ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 15/19 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود 1 درصد کاهش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 2 هزار و 984 دلار تا 3 هزار و 71 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 10 شب به وقت ایران، 3 هزار و 60 دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 80 دلار کمتر شده است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 12/86 میلیارد دلار بوده و ارزش اتریوم نسبت به یک هفته گذشته حدود 9 درصد افزایش یافته است.