به گزارش اکوایران، سولانا با الهام از رویکرد یکپارچه‌ی اپل در سیستم‌عامل مک، خود را به عنوان یک “قاتل جدی اتریوم” معرفی می‌کند. طبق اعلام Pantera Capital، این طراحی مزایای قابل توجهی برای سولانا به همراه دارد: تجربه‌ی کاربری به‌هم‌‌پیوسته، نوآوری سریع‌تر و امنیت بیشتر.

به نوشته کوین تریبیون، این ویژگی‌ها سولانا را به‌خصوص برای توسعه‌دهندگان - که ستون اصلی موفقیت هر بلاک‌چینی هستند - جذاب می‌کند. به عنوان مثال، پلتفرم سپرده‌گذاری NFT به نام DRiP از قابلیت‌های سولانا برای ارسال میلیون‌ها NFT با کارمزد کم بهره‌مند می‌شود و برتری تکنولوژیکی این شبکه را نشان می‌دهد.

Pantera همچنین بر تطبیق‌پذیری سولانا، صادرکننده‌ی ارز دیجیتال SOL، که قادر به پشتیبانی از موارد استفاده‌ مختلفی است که اجرای آن‌ها روی بلاکچین‌ اتریوم چالش‌برانگیز است، تأکید می‌کند.

پروژه‌هایی مانند Hivemapper و Phoenix نشان می‌دهند که معماری یکپارچه‌ی سولانا چگونه به توسعه‌ی اپلیکیشن‌های نوآورانه کمک می‌کند.

علاوه بر این، Franklin Templeton پیش از این بر فناوری پیشرفته‌ سولانا تأکید کرده و آن را برای موج‌های بعدی پذیرش ارزهای دیجیتال، ایده‌آل توصیف کرده است.

در نتیجه، سولانا به عنوان بازیگری کلیدی در حال ظهور است که برای بازطراحی چشم‌انداز بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال آمادگی دارد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز یکشنبه (3 تیر) از 64 هزار و 57 دلار تا 64 هزار و 518 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 20:02 به وقت ایران، 64 هزار و 103 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 200 دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 8/45 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، حدود 3 درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 3 هزار و 469 دلار تا 3 هزار و 520 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 20:02 به وقت ایران، 3 هزار و 478 دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 26 دلار کمتر شده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان در 24 ساعت گذشته 7/40 میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل، حدود 3 درصد کاهش یافته است.