به گزارش اکوایران، نخستین نشست خبری مسعود پزشکیان، رییس جمهور دولت چهاردهم با رسانه‌های داخلی و خارجی امروز -26 شهریور- در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با بیش از ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی برگزار شد.

گزارشی از مهم‌ترین حرف‌های پزشکیان در این نشست را می‌توانید اینجا بخوایند:

خبر مرتبط
مهم‌ترین نکات پزشکیان در نشست خبری: چاره‌ای جز حل مسئله FATF نداریم/ با این ناترازی‌ها نمی‌توان ادامه داد/ وفاق، ابرپروژه من است

نخستین نشست خبری رییس‌جمهور با حضور بیش از ۳۰۰ رسانه داخلی و خارجی امروز ساعت ۱۵ برگزار شد. در این مطلب به مهم‌ترین مسائلی که مسعود پزشکیان به آن اشاره کرد، خواهیم پرداخت.

بنابه ادعای «ایرنا» این نشست خبری مفصل‌ترین نشست یک رییس جمهور با خبرنگاران خواهد بود و پزشکیان قرار است به ۳۰ سوال خبرنگاران پاسخ دهد.

عباس عراقچی وزیر امور خارجه، عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامرضا نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی، محمد اتابک وزیر صمت، محمدجعفر قائم‌پناه معاون اجرایی رییس‎‌جمهور و محسن حاجی‌میرزایی مسئول دفتر رییس‌جمهور در این نشست،‌ دکتر پزشکیان را همراهی می‌کنند.

دیرترین نشست خبری ریاست جمهور

نشست خبری مسعود پزشکیان، رییس جمهور دولت چهاردهم، نزدیک به دو ماه پس از آغاز به کارش به عنوان رییس‌جمهور امروز -26 شهریور- برگزار می‌شود. این فاصله برای روسای جمهور قبلی کوتاه‌تر بود.

محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور دولت‌های نهم و دهم در سال ۱۳۸۴ یک روز پس از اعلام نتایج انتخابات در محل شورای شهر با خبرنگاران صحبت کرد. حسن روحانی، رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم پس از وی در ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ و چهار روز پس از روی کار آمدن دولتش اولین کنفرانس خبری خود را برگزار کرد.

سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور دولت سیزدهم نیز دو روز پس از برگزاری انتخابات در خرداد ۱۴۰۰ کنفرانس خبری داشت.