به گزارش اکوایران، صبح امروز -23 مهر- دومین جلسه بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور به ریاست مسعود پزشکیان، رییس جمهور و با حضور اعضای کابینه برگزار شد.

در این جلسه تبصره‌های لایحه بودجه سال آینده با حضور وزرا و اعضای کابینه دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. جلسات رسیدگی به لایحه بودجه عصر امروز در دو نوبت دیگر ادامه خواهد یافت.

خبر مرتبط
نخستین جلسه بررسی لایحه بودجه 1404 برگزار شد: تشر پزشکیان به دولتی‌های زیان‌ده

نخستین جلسه بررسی لایحه بودجه 1404 برگزار شد؛ پزشکیان دستور بررسی شرکت‌های دولتی را داد. شکاف درآمدی در کشور افزایش یافت؛ گزارش مرکز آمار از ضریب جینی در سال 1402 منتشر شد. پیشنهاد مالیاتی وزارت اقتصاد: معافیت‌ مالیاتی حقوق‌بگیران 2 برابر شود. ماجرای بسته پیشنهادی آمریکا برای اسرائیلی‌ها چه بود؟

نخستین جلسه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۴ یکشنبه ۱۵ مهرماه با حضور رییس جمهور برگزار شد. پزشکیان در این جلسه بر ضرورت واقع‌نگری در حوزه درآمدها و هزینه‌ها در تدوین لایحه بودجه برای تحقق اهداف دولت به ویژه در بخش سلامت و بهداشت، عدالت آموزشی و همچنین تکمیل پروژه‌های مواصلاتی و کریدوری تاکید کرد و گفت‌: دولت برای افزودن بر غنای بودجه سال آینده از راهکارها و پیشنهادهای کارشناسان و اقتصاددانان زبده در این حوزه استقبال خواهد کرد. پزشکیان همچنین زیان‌دهی برخی شرکت‌های دولتی به ویژه شرکت‌های زیر‌مجموعه بانک‌ها و صندوق‌های بازنشستگی را غیرقابل قبول و ناشی از سوءمدیریت دانست و بر لزوم اصلاح فوری این روند تاکید کرد.