به گزارش اکوایران، در پی عملکرد فاجعه‌بار ماه گذشته جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده در مناظره‌ انتخاباتی، رئیس‌جمهور سابق، دونالد ترامپ توانست در نظرسنجی‌ها برتری خود را نسبت به او افزایش دهد، و مسبب ابن شد که درخواست‌ها از درون اردوگاه دموکرات‌ها برای کناره‌گیری نامزد 81 ساله‌شان شدت گیرد.

اکنون، با گذشت بیش از یک هفته از کناره‌گیری بایدن از ادامه رقابت، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، به سرعت حمایت حزب متبوعش را تثبیت کرد و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر با سرعت قابل توجهی در جذب آرا پیش می‌رود.

آخرین نظرسنجی فاکس‌نیوز در ایالت‌های کلیدی چرخش حکایت از اوضاع خوب هریس، دست‌کم در شرایط فعلی دارد. این نظرسنجی که از 22 تا 24 ژوئیه انجام شده نشان می‌دهد که محبوبیت هریس در ایالت‌های کلیدی چرخشی ویسکانسین، پنسیلوانیا، مینه سوتا و میشیگان از ترامپ پیشی گرفته است. در میشیگان، هریس با 57 درصد نسبت به 47 درصد از ترامپ پیشتاز بود. در مینه‌سوتا هریس 51 به 47 جلو افتاده و در پنسیلوانیا هریس 49 به 46 پیش است. در ویسکانسین هم هریس موافقت 49 درصد از افراد را در برابر 46 درصد از حامیان ترامپ به دست آورده است.

نظرسنجی فاکس نیوز