به گزارش اکوایران، حزب الله لبنان بامداد روز چهارشنبه اعلام کرد، فرمانده ارشد این گروه، فواد شکر در ساختمانی در حومه جنوبی بیروت که هدف حمله اسرائیل قرار گرفت، حضور داشت، اما سرنوشت او را اعلام نکرد.

به نوشته رویترز، ارتش اسرائیل اواخر روز سه‌شنبه ادعا کرد شکر که یکی از ارشدترین فرماندهان حزب‌الله است طی یک حمله شبانه جان باخته است. یک منبع امنیتی ارشد از کشور دیگری در منطقه تایید کرد که شکر بر اثر جراحات وارده در گذشته است.

در بیانیه حزب الله در روز چهارشنبه آمده است که اسرائیل به یک ساختمان مسکونی در حومه جنوبی بیروت که پایگاهی برای این گروه است، حمله کرده و «تعدادی از شهروندان» رت کشته و تعدادی دیگر زخمی شده اند.

در این بیانیه آمده است که فواد شکر «در آن زمان در این ساختمان حضور داشت»، اما این گروه همچنان منتظر نتایج قطعی در مورد سرنوشت اوهستند.

حزب الله یک حلقه امنیتی در اطراف منطقه ایجاد کرد اما دسترسی محدودی به خبرنگاران برای فیلمبرداری داد.

به نظر می‌رسد این حمله گوشه بالای یک ساختمان چند طبقه را کنده و تکه‌هایی از زباله‌های سوته را روی ساختمان‌ها و خیابان‌های اطراف پراکنده کرده است.

منابع پزشکی و امنیتی اواخر روز سه شنبه به رویترز گفتند که حمله اسرائیل یک زن و دو کودک را کشته است.

شکر مشاور سید حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله بوده است. او ارشدترین فرمانده حزب الله است که در نزدیک به 10 ماه تبادل آتش بین ارتش اسرائیل و حزب‌الله به موازات جنگ غزه کشته شده است.