به گزارش اکوایران، در نخستین مناظره‌ای که برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ میان دونالد ترامپ و جو بایدن برگزار شد، بایدن عملکرد ضعیفی از خودش به نمایش گذاشت. به‌دنبال این مناظره، دموکرات‌ها نگران نتیجه انتخابات شدند و تصمیم گرفتند نامزد مد نظر خود را عوض کنند.

بایدن اصرار داشت که تنها گزینه مطلوب برای ادامه این انتخابات از طرف دموکرات‌ها، خودش خواهد بود. با این حال، دموکرات‌ها اصرار داشتند که کهولت سن و مشکلات مربوط به سلامتی باعث شده که بایدن نتواند عملکرد قوی و مطلوب را در مقابل ترامپ به نمایش بگذارد.

در نهایت، با افزایش فشارها از طرف دموکرات‌ها، بایدن ناچار شد میدان را به یک چهره دموکرات دیگر واگذار کند. او کامالا هریس، معاون خودش را به عنوان گزینه مطلوب دموکرات‌ها معرفی و حمایتش را از این گزینه اعلام کرد.

طولی نکشید که دیگر چهره‌های دموکرات نظیر باراک اوباما هم از هریس اعلام حمایت کردند. به این ترتیب اکنون هریس قرار است که به نامزدی از طرف دموکرات‌ها به نبرد ترامپ برود.

وال‌استریت ژورنال به‌تازگی در تحلیلی به شیوه‌ها و تکنیک‌های مناظره در انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخته و از کارشناسی که در زمینه تکنیک‌ها و فنون مناظره تخصص دارد، درباره تکنیک مورد علاقه ترامپ پرسیده است.

در ویدیوی بالا توضیح داده شده که ترامپ در مناظره‌های پیشین خود با تکنیک گیش گالوپ، توانسته رقبای خود را در موقعیت‌های دشوار قرار دهد. سپس توضیح داده شده که شیوه مقابله با این تکنیک چیست و چطور می‌توان چنین حریفی را در مناظره شکست داد.