به گزارش اکوایران، در پی تیراندازی در نزدیکی باشگاه بین‌المللی گلف ترامپ، یک نفر  بازداشت شد.

به نوشته سی‌ان‌ان، به گفته یک منبع امنیتی، یک نفر در رابطه با حادثه روز یکشنبه در باشگاه گلف بین المللی ترامپ بازداشت شده است.

به گفته منابع متعدد، سرویس مخفی ایالات متحده به سمت یک فرد مظنون شلیک کرده است. به گفته این منبع، یک اسلحه نیز کشف شده است.

به گفته منابع مطلع در این مورد، مقامات معتقدند که یک فرد مسلح قصد داشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را در باشگاه گلف خود هدف قرار دهد.

 در پی اعلام خبر شنیده شدن صدای تیراندازی در نزدیکی دونالد ترامپ، کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا و کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهوری از این که مطلع شدند دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه در امان است، خیالشان راحت شد.»

بر اساس این بیانیه، جزئیات این حادثه که در زمین گلف بین‌المللی ترامپ و زمانی که او مشغول بازی گلف بود اتفاق افتاد، به اطلاع بایدن و هریس رسیده است.

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهوری ایالات متحده، روز یکشنبه در پی اعلام خبر شنیده شدن صدای تیراندازی در نزدیکی دونالد ترامپ، «خشونت سیاسی» را محکوم کرد. هریس گفت: «من از گزارش‌هایی مبنی بر شلیک گلوله در نزدیکی رئیس‌جمهوری پیشین و املاک او در فلوریدا مطلع شدم و خوشحالم که او در امان است.» او افزود: «خشونت هیچ جایی در آمریکا ندارد».

دونالد ترامپ هم در اولین بیانیه خود پس از این حادثه نوشت: من خوب و سالم هستم. هیچ‌چیز مانع من نمی‌شود؛ همیشه شما را به‌خاطر حمایت از من دوست خواهم داشت.