مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم: بعداز ظهر امروز دود غلیظ یک فروند شناور مورد توجه ساحل نشینان قرار گرفته بود که پس از ارتباط با این شناور مشخص شد این دود ناشی از نقص فنی در موتور این شناور بوده است.

به گزارش اکوایران، مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم: بعداز ظهر امروز دود غلیظ یک فروند شناور مورد توجه ساحل نشینان قرار گرفته بود که پس از ارتباط با این شناور مشخص شد این دود ناشی از نقص فنی در موتور این شناور بوده و هیچ گونه حادثه حمله یا انفجاری در این شناور رخ نداده است.

برای احتیاط شناور ناجی نیز برای بررسی وضعیت این شناور اعزام شد که مشکلی وجود نداشت و اکنون این شناور که حامل خودرو از مبدا یکی از بنادر کشور‌های همسایه است در مسیر بندر باهنر بوده و هیچ مشکلی برای ادامه مسیر ندارد.